آرشیو چهارشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۸
شهرستان ها
۷

پاسخ شرکت آب و فاضلاب اهواز به یک خبر

به دنبال درج مطلبی با عنوان «وضعیت شبکه آبرسانی اهواز بحرانی است» در مورخه 6 تیرماه در صفحه 7 کیهان شرکت آب و فاضلاب اهواز جوابیه ای به کیهان ارسال کرده است که در پی می آید.

در خصوص موضوع... پول در حساب جداگانه ای تحت نظارت سازمان بازرسی کل کشور واریز می شود و... به اطلاع می رساند به استناد ماده واحده قانون ایجاد تسهیلات برای توسعه طرح های فاضلاب و بازسازی شبکه های آب شهری مصوب 1377/3/24 مجلس شورای اسلامی، به شرکت های آب و فاضلاب اجازه داده شده است به منظور بازسازی و توسعه تاسیسات آب شهرها و تکمیل طرح های نیمه تمام فاضلاب و اولویت دادن به اجرای طرح های فاضلاب راهکارهای مشارکت مالی مردم و سایر بخش ها را به شورای اسلامی هر شهر پیشنهاد داده تا پس از تایید شورای اسلامی آن شهر و تصویب وزیر نیرو به مرحله اجرا درآید.

همچنین به موجب تبصره 4 این قانون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به نمایندگی از طرف دولت مسئولیت نظارت بر کیفیت ارائه خدمات و تعرفه های اعمال شده را خواهد داشت.

در این راستا رئیس مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب اهواز در صورتجلسه تصویب بودجه سال 1396 مقرر کرد بابت منابع حاصل از اجرای تبصره 3 ماده واحده حساب بانکی جداگانه ای اختصاص یافته و کل منابع دریافتی از این محل صرف هزینه های سرمایه گذاری شود. باعنایت به مراتب معروضه، دریافت مبلغ و واریز وجوه ناشی از تبصره سه در حساب جداگانه ای تحت نظارت سازمان بازرسی نیست بلکه از ردیف های درآمدی این شرکت همانند سایر درآمدهای قانونی شرکت می باشد.