آرشیو چهارشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۸
شهرستان ها
۷

کوتاه از شهرستان ها

دیدار از خانواده شهید حججی

درچه- خبرنگار کیهان: خانواده های 5 تن از شهدای مدافع حرم شهر درچه جهت همدردی و پیمان با شهدای مدافع حرم به دیدار همسر و فرزند و پدر و مادر شهید محسن حججی به نجف آباد رفتند و شهادت مظلومانه آن شهید را به آنها تبریک و تسلیت گفتند.

تجلیل از خبرنگاران

* از سوی فرماندار و شهردار خمینی شهر و همچنین شهردار درچه طی مراسمی در فرمانداری خمینی شهر از خبرنگاران و اصحاب رسانه با اهدای لوح و شاخه گل تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

اهدای اعضای بدن

مراغه- خبرنگار کیهان: با رضایت خانواده اعضای بدن مرحومه قهرمانی دختر جوان 20 ساله مراغه ای به سه بیمار اهدا شد.کلیه ها و کبد مرحومه هاجر قهرمانی که دچار مرگ مغزی شده به بیماران نیازمند در تبریز و شیراز اهدا و کلیه های وی برای پیوند به تبریز و کبد وی نیز به شیراز منتقل شد.

معرفی واحدهای متخلف

تبریز- خبرنگار کیهان: اسامی واحدهای تولیدی که تخلفات خود را ادامه دهند، در اختیار مردم گذاشته می شود.

مدیرکل استاندارد آذربایجان شرقی گفت: اسامی و مشخصات این قبیل واحدهای تولیدی از طریق مطبوعات منتشر خواهد شد.ساسان فرشی حق رو از تشدید کنترل کیفی کلیه محصولات خبر داد و افزود: از هفته آینده، بازرسی های دقیق و تشدید در ارتقای کیفی محصولات استان، آغاز می شود.وی اظهار داشت: آذربایجان شرقی رتبه نخست کیفی سازی محصولات را حائز شده است.

تقدیر از خبرنگاران

کوچصفهان- خبرنگار کیهان: برای نخستین بار شهرداری کوچصفهان از خبرنگاران این شهر در روز خبرنگار تقدیر به عمل آورد.تا قبل از سال 96 در شهر کوچصفهان هیچ سازمان و نهادی از خبرنگاران و پیشکسوتان عرصه خبر این شهر قدردانی نکرده بود تا اینکه امسال مصطفی رنجکش شهردار کوچصفهان برای نخستین بار در روز خبرنگار ضمن دیداری صمیمی و دوستانه با خبرنگاران این شهر، با اهدای هدیه و تندیس از آنان قدردانی کرد.

تجلیل از خبرنگاران

هندیجان- خبرنگار کیهان: مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرهای هندیجان، ماهشهر، امیدیه، بندر امام و چمران در جلسه شورای اداری ماهشهر با حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان برگزار شد.غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این مراسم اظهار کرد: خبرنگاران از قشر باارزش و مورد احترام جامعه هستند و تمام مسئولان دستگاه های اداری باید در کنار خبرنگاران باشند و با خبرنگاران در انعکاس فعالیت های خود همکاری داشته باشند. در پایان از خبرنگاران شهرهای هندیجان، ماهشهر، بندر امام، امیدیه و چمران تقدیر شد.