آرشیو چهارشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۸۱
ورزش
۱۵
فوتبال ایران

هفته چهارم لیگ برتر آغاز می شود

پرسپولیس- سیاه جامگان بدون کمال

پرسپولیس امروز در روز آغازین هفته چهارم لیگ برتر با سیاه جامگان روبه رو خواهد شد. سرخ ها که هفته آینده باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند، امیدوارند با کسب برتری در بازی امروز، همچنان صدر جدول را حفظ کنند. برانکو گفته این بازی یک تمرین بسیار جدی برای بازی با الاهلی عربستان است و از همین حیث آنها با تمام قوا به زمین می روند.

پرسپولیس البته این روزها حاشیه هم کم ندارد. جدیدترین حاشیه این تیم احتمال جدایی کمال کامیابی نیا است. هافک دفاعی درخشان فصل گذشته که حالا با برانکو وارد چالش شده است. ایوانکوویچ دیروز لیست 18 نفره تیمش را برای بازی سیاه جامگان اعلام کرد: لیستی که در آن نام کمال کامیابی نیا وجود نداشت. بعد هم خبری مبنی بر اخراج او از پرسپولیس به گوش رسید: خبری که ظاهرا خیلی هم خالی از واقعیت نبود. برانکو در کنفرانس خبری پیش از بازی با سیاه جامگان در این مورد گفت: «کمال در لیست ما نیست. به خاطر اینکه از وضعیت خودش ناراضی است و به او 24 ساعت فرصت دادیم تا فکر کند و تصمیمش را برای رفتن یا ماندن بگیرد.

او از موقعیتی که در تیم دارد ناراضی است. از طرفی هم در مرحله نقاهت بعد از عمل جراحی است و طبیعی است که نخواستم بازیکن ناراضی در تمرین باشد.» البته برانکو به صراحت ماجرای رفتن او از پرسپولیس را هم تکذیب می کند: «طبیعی است که اجازه جدایی به کامیابی نیا داده نمی شود. اگر بازیکن مایل به رفتن بود باید همان زمان می رفت همان طور که طارمی این شانس را داشت که مذاکره کند. ما به خاطر بازی های حساسی که داریم بازیکنی را رها نمی کنیم مگر اینکه پیشنهاد 5 میلیون دلاری برایش بیاید.»

کمال هم البته به شایعات واکنش نشان داده. به وی‍ژه آنکه برخی مشکل او را مالی می دانستند. کامیابی نیا به خبرگزاری فارس گفته: «به هیچ عنوان بحث مسائل مالی در این بین وجود ندارد و بحث من با باشگاه مالی نیست.» در نتیجه موضوع به همان نارضایتی کامیابی نیا از عدم حضورش در ترکیب فیکس برمی گردد.