آرشیو چهارشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۹۰۱۰
ورزش
۱۱

گوناگون

والیبال ایران درگروه دشوار

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای حضوردررقابت های قهرمانی جهان وارد بحرین شد. پانزدهمین دوره این مسابقات از روز

27 مرداد برگزار می شود. تیم ایران در با تیم های ایتالیا، مکزیک، چین و چک همگروه است.

سفیرآلمان درباشگاه استقلال

سفیر آلمان درایران دیروز برای بازدید از باشگاه استقلال درجلسه ای با افتخاری شرکت کرد.استقلال پیش از این قرار بود به همراه پرسپولیس در شهر بیله فلد آلمان دیداری دوستانه را برپا کند که با حواشی زیادی روبه روودرنهایت لغوشد.

یخچالی:به برد آسمانخراش ها امیدوارم

ملی پوش بسکتبال ایران با اشاره به دیدار امروز مقابل لبنان در مرحله یک چهارم کاپ آسیا گفت: با تمام تلاش به مصاف میزبان می رویم و حریف را شکست می دهیم. بهنام یخچالی گفت: تمام برنامه ریزی ما این بود که با سه برد به مرحله یک چهارم پایانی برسیم که همین اتفاق هم افتاد. سه بازی نخست برای ما یک طور دیدارهای تدارکاتی بود تا به هماهنگی بیشتری برای دیدارهای دشوارتر برسیم. حالا هم تیم هماهنگ شده و باید برای صعود به نیمه نهایی برابر لبنان بازی کنیم.

اصفهان، میزبان پارا تیراندازی

دو تیم هند و عراق برای حضور درمسابقات پارا تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا که به میزبانی اصفهان برگزار می شود، اعلام آمادگی کردند.

فغانی، داوردربی اصفهان شد

یکی از حساس ترین بازی های هفته چهارم لیگ برتر بین دو تیم سپاهان و ذوب آهن برگزار می شود و سازمان لیگ برای قضاوت دیدار، فغانی را مدنظر خود قرارداده است.

ستاره فوتبال نقره داغ شد

رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید به علت هل دادن داور5 جلسه محروم شد. درجریان دیداررئال مادرید برابر بارسلونا، رونالدو با دریافت کارت زرد دوم از میدان مسابقه اخراج شد.

هاشمی نسب:کاش فوتبال پخش نمی شد!

پیشکسوت فوتبال گفت: امیدوارم تلویزیون فوتبال خارجی را پخش نکند تا بازی های داخلی برایمان جذابیت داشته باشد!هاشمی نسب گفت:متاسفانه وقتی بازی رئال و بارسا یا دیگر تیم های اروپایی را مشاهده می کنیم، دیگر رغبتی به تماشای بازی های داخلی نداریم چون تفاوت های بسیاری بین فوتبال ایران واروپاست.وی افزود: لیگ شروع خوبی داشت. درسه هفته اول بازی ها پرگل بود و تماشاگران از بازی های پرگل لذت برده و امیدوارم درهفته های آتی نیز این روند گلزنی ادامه داشته باشد.