آرشیو شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۷۲
صفحه آخر
۲۴
توئیت  نامه

تمرکز روی کروبی

با انتشار خبر اعتصاب غذای مهدی کروبی، فضای توئیتر آکنده از کاربرانی شد که نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند. واکنش هایی که هر کدام رنگ و بویی متفاوت داشت.

#فرزند احمد

نگرانی ها برای حال شیخ، رو به افزایش بود و بسیاری از کاربران با شنیدن خبر روانه شدن او به بیمارستان در این باره توئیت کردند. کاربرانی هم بودند البته که از این اتفاق اظهار خوشحالی می کردند و می گفتند باید اعدام شوند. توئیت هایی که با اظهار تاسف بسیاری از کاربران توئیتر روبه رو شد. به هر حال کاربران بسیاری از هر دو سوی جناح موافق و مخالف این ماجرا، لحظه به لحظه این اخبار را رصد می کردند و وقتی خبر شکسته شدن اعتصاب آمد خیلی ها نفسی براحتی کشیدند، البته عده ای هم نوشتند که از اول معلوم بود این اعتصاب خواهد شکست. در این میان و در کنار نام شیخ، این، نام حسن روحانی بود که مدام تکرار می شد و کاربران از او می خواستند نسبت به این اتفاق واکنشی نشان دهد و کاری کند. البته این تنها روحانی نبود که مخاطب توئیت کاربران واقع می شد، باقی اعضای دولت مثل جهانگیری و نمایندگان مجلس در این ماجرا مورد خطاب قرار می گرفتند و از آنها خواسته می شد که کاری کنند.

#چسب هل

یکی دیگر از موضوعاتی که بشدت واکنش کاربران توئیتر را برانگیخته ماجرای کارخانه ای است که اخبار عجیب و غریبی درباره آن منتشر می شود. از شرایط عجیب و غریب در قرارداد تا رفتارهای عجیب صاحب کارخانه. کاربران با مقایسه این کارخانه و صاحبش به کره شمالی و رهبر آن نسبت به این اتفاقات و شرایط کارگران اعتراض می کنند.