آرشیو شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۷۲
حوادث
۱۸

اخبار

سحرگاه خونین د رشاهرود

گروه حوادث / واژگونی یک دستگاه اتوبوس در کمربندی شهرستان شاهرود، سه نفر ازمسافران را به کام مرگ کشید و 36 مصدوم نیزروانه بیمارستان شدند.

دراین حادثه خونین که ساعت 3 و 28 دقیقه بامداد دیروز رخ داد راننده و شاگردش در دم جان باخته و یکی ازمسافران هم در بیمارستان جان باخت. پای 2 نفر از مصدومان نیز قطع شد که حال آنها وخیم گزارش شده است. ناصر سلمان پور معاون اورژانس 115 شاهرود با اعلام این خبرگفت: اتوبوس از شاهرود به سمت دامغان می رفت که واژگون شد. مسافران مصدوم نیز با 9 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود انتقال یافتند. 15 نفر از مصدومان بصورت سرپایی درمان شده و از بیمارستان مرخص شدند.

وی به وقوع تصادف دیگری در ساعت یک و 40 دقیقه بامداد جمعه در این شهرستان اشاره و اضافه کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری هیوندا سوناتا با عابری برخورد کرد که رهگذر در دم کشته شد.

شنای 2جوان به قیمت جان

گروه حوادث / پیکرهای دو جوان غرق شده اهل شهرستان «اندیکا» دراستان خوزستان، صبح روز جمعه در حوالی پل شهدای روستای اسلام آباد از آب بیرون کشیده شد.

به گفته منابع محلی، دو برادر عصرپنجشنبه هنگام شنا در پایین دست سد شهید عباسپورو به دلیل آشنا نبودن با فن شنا غرق شدند که به دلیل نبود غواص، تیم هایی از هلال احمر و نیروهای مردمی برای پیدا کردن اجساد از همان ساعت های اولیه تلاش کردند تا اینکه صبح جمعه اجساد ازآب بیرون کشیده شد.

به گزاش ایرنا، نبود استخر در این شهرستان باعث شده تا جوانان برای فرار از گرما به رودخانه ها بروند که به دلیل فقدان شناخت از وضعیت رودخانه ها و نیز مسلط نبودن به فن شنا هر از چند گاهی برخی از آنان غرق می شوند.شهرستان اندیکا با سه بخش مرکزی، آبژدان و چلو در شمال شرق خوزستان قرار دارد.