آرشیو شنبه ۲۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۸۳
ورزش
۱۵
نگاه

حق هر مدیری است که همکارانش را انتخاب کند

انتظار کسب مدال از ایروبیک و آکروژیم نداریم

دکتر زهرا اینچه درگاهی ( رییس فدراسیون ژیمناستیک)

در رقابت های آسیایی قزاقستان در رشته هایی مثل ایروبیک و آکروژیم که تعطیلی زیادی هم از جهت اردو و تمرین و هم از منظر مسابقه ها و لیگ داشتند نمی توان انتظار کسب مدال داشت. حضور این رشته ها در مسابقه های بین المللی به سال های پیش برمی گردد. در زمان فدراسیون قبل و حتی سرپرستی گذشته حتی برای تیم ملی ژیمناستیک هنری هم اردو و تمرین زیادی وجود نداشت. اردوهای چهار روزه در هیچ کجای دنیا برای این رشته معنا ندارد. اردوها معمولا 14 روز به بالا برپا می شوند. همین که توانستیم بعد از سال ها تیم ملی را سازماندهی کنیم و اردوهای استاندارد را از سر بگیریم برای تیم انگیزه بخش خواهد بود. البته وضعیت ملی پوشان هم بد نیست ولی قول کسب مدال نمی توان داد. همین که در این رقابت ها بعد از سال ها حضور پیدا کنیم و چهره مخدوشی از خود به نمایش نگذاریم برای ما کافی است. اگر صاحب جایگاه و مدالی بشویم که بهتر خواهد بود، در غیر این صورت همین که تیم در حد قابل قبولی ظاهر شود خوب است.

فدراسیون از بیرون آرام نیست هر کسی به دنبال سهم خواهی و منفعت طلبی است. هر کسی جایگاهی برای خود می طلبد و این باعث ناآرامی در بیرون از فدراسیون ژیمناستیک شده است. من نمی دانم چرا برخی عادت کرده اند که همیشه باشند، اما ما نمی توانیم متعاقب خواسته افراد رفتار کنیم.

برخی از پرسنل اضافی بودند و راندمان کاری نداشتند. همچنین تاریخ قراردادشان تمام شده بود در نتیجه از آنها خواستیم برای تسویه حساب و توافق با فدراسیون بیایند. اما به جز یک نفر کسی نیامد. برخی به جای اینکه برای تسویه حساب به فدراسیون بیایند راه شکایت و هرج و مرج را پیش گرفتند و معترض شدند که چرا دیگر سمتی ندارند. این حق یک مدیر است که همکاران و کارمندان خودش را انتخاب کند و از افرادی جوان تر و با راندمان کاری بالاتر انتخاب کند. بخشی از کادر فدراسیون مشخص شده اند اما هنوز کامل مشخص نیست. سرمربی تیم ملی ژیمناستیک هنری هنوز تعیین نشده است. در حال بررسی و انتخاب سرمربی هستیم که هنوز به تایید نهایی نرسیده ایم.