آرشیو یکشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۷۳
صفحه آخر
۲۴
توئیت  نامه

از اتحادیه بگو

طوفان پشت طوفان در توئیتر از راه می رسد و آدم ها هر کدام لوازم یکی از این طوفان ها را فراهم می کنند. با این حال هر خبری این مجال را نمی یابد که در شبکه های اجتماعی به آن پرداخته شود. در واقع سلیقه کاربران توئیتر با سلیقه باقی کاربران شبکه اجتماعی کمی فرق می کند.

#چسب هل

ماجراهای کارخانه چسب سازی همچنان باعث تعجب و شگفتی کاربران توئیتر است. عکس ها و مواردی که در آیین نامه های این کارخانه منتشر شده حالا در بین کاربران دست به دست می شود و همین باعث می شود که بسیاری از آنها به غیاب اتحادیه و کنترل نداشتن دولت روی کارخانه ها و حمایت از کارگران اشاره کنند و در این باره بنویسند. آنها همچنین نوشتند که از علی ربیعی وزیر کار چهار دوره گذشته باید پرسیده شود که چرا کارگران به چنین وضعیتی دچار شده اند؟

#کودتای 28 امرداد

همزمان با فرارسیدن سالروز کودتای 28 امرداد، کاربران توئیتر یاد این اتفاق را زنده نگه داشتند. آنها با اشاره به شخصیت هایی که در این ماجرا نقش داشتند درباره تاثیر آنها در اتفاقات و برخوردی که تاریخ با آنها کرده است توئیت می کنند. از سوی دیگر نحوه رفتار حکومت با مصدق و تلاش او برای ملی کردن صنعت نفت از دیگر مواردی است که در توئیت ها به آن اشاره می شود.