آرشیو یکشنبه ۲۹ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۶۵۷۳
حوادث
۱۸

اخبار

کشف 98 درصد پرونده های آدم ربایی

گروه حوادث / رئیس پلیس آگاهی ناجا ازکشف 98 درصدی پرونده های آدم ربایی در کشور از سوی ماموران پلیس خبرداد.

سردار محمدرضا مقیمی با اعلام این خبر درباره تعداد پرونده های آدم ربایی و کودک ربایی، در کشوربه «میزان» گفت: خوشبختانه تعداد پرونده های آدم ربایی و کودک ربایی در کشور به میزانی نیست که برای کشور ناامنی ایجاد کند و مردم دچار هراس شوند.

وی ادامه داد: امسال از تعداد آدم ربایی های رخ داده در کشور 98 درصد توسط ماموران پلیس آگاهی سراسر کشور کشف شده و با رهایی گروگان، متهمان پرونده ها دستگیر شده اند. در باقی پرونده ها گروگانگیران با خانواده ربوده شدگان به توافق رسیده و افراد موضوع را به پلیس اطلاع نداده اند.رئیس پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد: میزان کشف نسبت به وقوع آدم ربایی و کودک ربایی در کشور، امسال 25 درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.مقیمی از مردم خواست تا رسیدن پرونده به نتیجه از رسانه ای کردن موارد خودداری کنند تا ماموران در کمترین زمان و بدون ایجاد حاشیه بتوانند پرونده ها را کشف و گروگان ها را آزاد کنند.

خسارت سنگین آتش سوزی در شهرک صنعتی پاکدشت

گروه حوادث / آتش سوزی وسیع در کارخانه «تام فیلتر» شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت، خسارت های سنگینی بر جاگذاشت و آتش نشانان پس ازساعت ها تلاش موفق به خاموش کردن حریق شدند.

درپی این حادثه که شامگاه جمعه رخ داد، به دلیل وسعت شدید آتش، تیم های اطفای حریق از شریف آباد، پاکدشت، فرون آباد و تهران به شهرک صنعتی عباس آباد اعزام شدند.

یکی از مسئولان شهرک صنعتی عباس آباد دراین باره گفت: آتش سوزی در سه سوله بزرگ این کارخانه تولید فیلتر رخ داده که به دلیل وجود مواد سوختنی، اطفای حریق ساعت ها طول کشید؛ بر اثر شدت آتش سوزی، سقف سوله های کارخانه هم فرو ریخت.این حادثه تلفات جانی دربرنداشت؛ اما به احتمال قوی چندین روز طول خواهد کشید تا کارگران این واحد تولیدی بتوانند به سر کار بازگردند.میزان خسارت های وارده وعلت حریق ازسوی کارشناس ها تحت بررسی است.

شهرک صنعتی عباس آباد، یکی از بزرگترین و فعال ترین شهرک های صنعتی استان تهران است که در 10 کیلومتری مرکز پاکدشت واقع شده است.