آرشیو پنجشنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

آثار رادیویی دفاع مقدس رونمایی شد

در شورای عالی مدیران معاونت صدای جمهوری اسلامی روز سه شنبه از مجموعه نمایش های تولید شده در معاونت صدا با موضوع دفاع مقدس با حضور سردار بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و نسرین آبروانی، معاون صدای رسانه ملی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، نسرین آبروانی در این نشست عنوان کرد: دفاع مقدس موضوعی فرهنگی است که در تمام طول سال برای ما موضوعیت دارد و اقبال شبکه های رادیو از دفاع مقدس بسیار زیاد است. بر این اساس در نوروز 96 شبکه های رادیویی 49 هزار و 166 دقیقه برنامه در قالب 2052 برنامه با حضور 202 کارشناس با موضوع راهیان نور برنامه تولید و پخش کردند. همچنین رادیو بهاران با تولید40 هزار و 360 دقیقه برنامه با حضور 112 کارشناس اردوهای راهیان نور را پوشش رسانه ای دادند.

سردار کارگر، رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس با مهم خواندن نقش و جایگاه رادیو گفت: سال های گذشته همکاری های مستمری با رادیو داشته ایم که انصافا در این مدت، تمام مناسبت های مختلف مانند پوشش رادیویی راهیان نور با تاسیس رادیو بهاران، نقش و عملکرد رادیو در گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال های گذشته بسیار خوب بود و رادیو، نقش و عملکرد موفقی داشت.