آرشیو شنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۶
فضای مجازی
۵

اعلام ویژه برنامه های رادیو در هفته دولت

شبکه های مختلف رادیویی همزمان با فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، ویژه برنامه های متنوعی را تدارک دیده اند که تقدیم مخاطبان خود می کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، برنامه «سلام ایران» رادیو ایران که ساعت 6 و 35 دقیقه پخش می شود، به مناسبت هفته دولت، گفت وگو با وزرا را در برنامه خود تدارک دیده است.

رادیو اقتصاد در مجله تعاملی رادیویی«نود و هشتی ها» به تناسب موضوع روز، به موضوعات روز کارمند، مهم ترین اولویت اقتصادی دولت دوازدهم و اقتصاد مقاومتی دولت دوازدهم می پردازد. این برنامه شنبه تا پنجشنبه ساعت 17 به مدت 85 دقیقه پخش می شود.

برنامه «جوان ایرانی سلام» شبکه جوان به مناسبت هفته دولت تا چهارشنبه 8 شهریور با استانداران استان های مختلف کشور در خصوص دستاوردهای دولت گفت وگو می کند. این برنامه از ساعت 6 و 45 دقیقه صبح روی آنتن می رود.

برنامه «سمت و سو» رادیو فرهنگ به مناسبت هفته دولت، برنامه ویژه ای را در نظر دارد که در آن به عملکرد دولت در زمینه های مختلف خواهد پرداخت. این برنامه هر روز از ساعت 17 و 30 دقیقه شنوندگان را همراهی می کند. «برای مردم» رادیو معارف برنامه ای است که به مناسبت هفته دولت طراحی و تولید شده است. این برنامه هر روز ساعت 17 و 30 دقیقه به بررسی عملکرد و اقدامات و فعالیت های دولت خواهد پرداخت.

شبکه رادیویی تهران برنامه ای با عنوان «اینجا تهران است» دارد که دغدغه اش مشکلات، مسائل شهرستان ها و روستاهای استان تهران است و در هفته دولت با دعوت از فرمانداران به مدت یک هفته در خدمت فرهیختگان رادیو تهران خواهد بود. این برنامه هر روز ساعت 13 و 30 دقیقه روی آنتن می رود.

در برنامه «نمای نزدیک» رادیو قرآن که روزهای زوج از ساعت 16 و 15 دقیقه تا 17 روی آنتن می رود، به بررسی و پیگیری مطالبات جامعه قرآنی از وزرای پیشنهادی که در حوزه قرآن فعالیت می کنند، همچون وزیر آموزش و پرورش ووزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخته می شود.

سریال رادیویی «عکس های رئیس جمهور» که نمایشی تک قسمتی است 8 شهریور ساعت 7 و 15 دقیقه، سریال رادیویی پنج قسمتی «سرخ چون ژاله» چهارم شهریور ساعت 12 و «سلول خالی» هر روز ساعت 19 و 15 دقیقه به مناسبت هفته دولت از رادیو نمایش پخش می شود.