آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۹۰۱۹
ورزش
۱۱

گوناگون

تیم ملی گلبال جهانی شد

تیم ملی گلبال مردان ایران با صعود به فینال مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه صاحب سهمیه رقابت های جهانی شد.تیم کشورمان امروز در دیدار نهایی به مصاف چین می رود.

دمبله به بارسلونا پیوست

مهاجم تیم دورتموند با قراردادی 5 ساله به تیم بارسلونا پیوست. دمبله امروز وارد اسپانیا می شود و پس ازامضای قرارداد به رسانه ها و هواداران معرفی خواهد شد.

9 تیرانداز به روسیه می روند

تیم ملی تیراندازی کشورمان با 9 ورزشکار دررقابت های جهانی مسکو به میدان می روند.این رقابت ها از 8 شهریور آغاز می شود و ملی پوشان کشورمان به مصاف رقبای جهانی خود خواهند رفت.

نایب قهرمانی رجبلو در چین

دومین مرحله از تور دوچرخه سواری چین با نایب قهرمانی محمد رجبلو و صعود تیم پیشگامان کویر یزد به صدر جدول رده بندی پیگیری شد.

منشا در پرسپولیس می ماند

باشگاه پرسپولیس موضع رسمی خود را در خصوص شایعه انتقال مهاجم نیجریه ای این تیم اعلام کرد. باشگاه پرسپولیس به هیچ وجه حاضر به فروش بازیکنان اصلی خود نظیر گادوین منشا نیست. بازیکنی که شایعه شده بود پیشنهاد قابل توجهی از یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس دارد.

مجللی با قایق برنزگرفت

در رقابتهای قهرمانی قایقرانی جهان در چک عادل مجللی موفق شد بر سکوی سوم جهان بایستد و ایران را صاحب اولین مدال خود دراین رشته کند.

بازی برگشت با داوران چینی

دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الاهلی را داورانی از چین سوت می زنند.تنها نماینده فوتبال ایران درلیگ قهرمانان آسیا

21 شهریور درابوظبی به مصاف الاهلی خواهد رفت.

استقرار ملی پوشان درکره

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی با کره جنوبی در انتخابی جام جهانی وارد کره جنوبی شد.دیدارتیم های ایران و کره 9 شهریور در سئول برگزار خواهد شد.

خراسان فاتح والیبال نشسته

در پایان چهاردهمین دوره رقابت های والیبال نشسته بانوان قهرمانی کشور در دسته یک، تیم خراسان رضوی به عنوان قهرمانی دست یافت.