آرشیو دوشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۹۴۸
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•چرا به بازنشستگی پیش از موعد رسیدگی نشد؟ چرا در موضوع بازنشستگی پیش از موعد برای کارگرانی که بیش از 25 سال سابقه کار دارند و قرار بود بازنشسته شوند، دستورالعملی برای محل کارشان صادر نشد؟

عده ای از کارگران چشم به راه

•درخواست از شهردار بومهن: خیابان هوا و فضا، واقع در روبه روی بلوار غریبی، به ویژه مقابل پلاک های 4 تا 10 این شهر تابلو و مخزن زباله ندارد. کاسبان و ساکنان از شهردار این شهر تقاضای رسیدگی دارند.

رادوین رضوی

•تذکر به رانندگان: چرا عده ای از رانندگان اتوبوس های شرکت واحد در میدان شهدا وقتی می خواهند مسافران را پیاده یا سوار کنند، بیش از وقت تعیین شده توقف می کنند؟ ضرورت دارد به رانندگان اتوبوس های میدان هفتم تیر- پارک سوار شهید محلاتی و میدان هفتم تیر بلوار نیکنام و میدان بهارستان بلوار ابوذر تذکر بدهند.

مبینا

•بی تفاوتی شهرداری منطقه 14: حتما باید از خودروهای وانت بار و فروشندگان میوه یا مزاحمت های تعویض روغنی و تعمیرگاه های خودرو خیابان پیروزی، خیابان شکوفه تصویربرداری و برای شهرداری ارسال کنیم تا به مشکلات این خیابان پی ببرند و رسیدگی کنند؟

سعید عقیلی

•درخواست از شهردار جدید تهران: برخی از روابط عمومی های شهرداری نسبت به مشکلات و درخواست هایی که در مطبوعات چاپ می شوند، پاسخ گو نیستند. از شهردار جدید تهران تقاضا داریم روابط عمومی ها را ملزم به رسیدگی و پاسخ گویی کند.

عرفان از تهران

•سمساری ها، وانتی ها و آلودگی صوتی: هرروز عده ای از سمساری ها و وانتی ها در کوچه و خیابان های تهران با استفاده از بلندگو موجب سلب آسایش مردم می شوند. امیدواریم برای رفع مشکلات این چنینی، شهردار تهران چاره ای اساسی بیندیشد.

بهروز کاوه

•نارضایتی موتورسیکلت رانان: توقف موتورسیکلت ها و انتقال روی کفی و سپس به پارکینگ باعث نارضایتی عده ای از صاحبان موتورسیکلت شده است. به دلیل اینکه برخی از آنها به علت بی کاری، با موتورسیکلت کار و امرار معاش می کنند.

محمد کلانتر از تهران