آرشیو دوشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۸
ورزش
۱۸

کی روش روی نام شجاعی خط قرمز کشید

کارلوس کی روش، فهرست نهایی تیم ملی ایران را اعلام کرد و سرانجام انتظارها به پایان رسید. سرمربی تیم ملی فوتبال روی نام شجاعی خط قرمز کشید، ولی احسان حاج صفی در فهرست قرار گرفت.

دروازه بانان:

علیرضا بیرانوند، حامد لک، علی رضا حقیقی

همان طور که پیش بینی می شد، علیرضا حقیقی در لیست جدید کارلوس کی روش جای گرفته است. او بعد از یک سال و اندی دوری به تیم ملی ایران بازمی گردد. البته کارلوس قطعا در بازی های پیش رو بیرانوند را فیکس می گذارد و حقیقی و لک باید با او رقابت کنند.

مدافعان:

وریا غفوری، روزبه چشمی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، سعید آقایی، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی

حضور میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی و رامین رضاییان در لیست نهایی ایران قابل پیش بینی بود. کی روش همین طور روزبه چشمی را به عنوان مدافع میانی به تیم ملی دعوت کرده است. شاید این مساله با مشورت منصوریان صورت گرفته باشد. هیچ بعید نیست، روزبه چشمی از این پس هم در استقلال دفاع آخر باشد.

هافبک ها:

امید نورافکن، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، سامان قدوس، علی کریمی، اشکان دژاگه، سعید عزت اللهی، حاج صفی، علی کریمی و دژاگه لژیونرهایی هستند که به لیست تیم ملی اضافه شدند. البته سامان قدوس هم هست. او در لیگ سوئد یک ستاره است و سرانجام به تیم ملی ایران ملحق شد. فدراسیون روی نام شجاعی خط قرمز کشید چراکه این بازیکن به خاطر بازی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی به صورت رسمی عذرخواهی نکرد. حاج صفی این کار را کرد و دعوت شد، ولی مسعود نه. فدراسیون هم به کی روش گفت که باید این بازیکن را کنار بگذارد. با خط خوردن او سامان قدوس به تیم ملی دعوت شد. این بازیکن می تواند یکی از ستاره های ایران باشد.

مهاجمان:

مهدی ترابی، وحید امیری، مهدی طارمی، علی رضا جهانبخش، رضا قوچان نژاد، کریم انصاری فرد، سردار آزمون

جهانبخش، گوچی، انصاری فرد و سردار هم طبق پیش بینی ها مهاجم هایی بودند که به دیگر مهاجم ها اضافه شدند.