آرشیو دوشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۸
ورزش
۱۸

طاهری: باید سریع تر پول ژوزه را بدهیم

خطر محرومیت، پرسپولیس را تهدید می کند

گرچه عنوان شد بخش زیادی از طلب ژوزه تامین شده، اما دیروز مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بار دیگر تاکید کرد بر سر موضوع این مربی پرتغالی، موقعیت این باشگاه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هم تهدید می شود.

علی اکبر طاهری که با ایسنا صحبت می کرد درباره صدور رای مانوئل ژوزه گفت: همان طور که می دانید رای دادگاه CAS به دست ما رسیده و باشگاه محکوم به پرداخت این پول شده است. نکته حائز اهمیت این است که در این حکم هیچ مهلت پرداختی به ما داده نشده است، یعنی باید نهایتا ظرف چند روز آینده این پول تهیه و به ژوزه پرداخت شود.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه افزود: واقعا نگران پرونده ژوزه هستیم. مگر می شود با این پرونده حال خوشی داشته باشیم و خوشحال باشیم. باید از خرج های جاری تیم بزنیم، پول بازیکنان را ندهیم، پول سفرها را ندهیم تا بتوانیم بخشی از این پول را تامین کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان این که «باشگاه در تهیه مبلغ مطالبات مانوئل ژوزه با مشکل جدی مواجه است»، گفت: در این زمینه با دولت و مسئولان دیگر صحبت هایی را انجام داده ایم تا بلکه بتوانیم با کمک آنها این مشکل را حل کنیم. تا به حال باشگاه های زیادی با محرومیت های فیفا مواجه بوده اند، الان که تیم در آسیا حضور دارد و ان شاء الله به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود می کند، شاید به خاطر پرونده مانوئل ژوزه خطری در آسیا ما را تهدید کند. به همین خاطر واقعا نگرانم و امیدوارم که هر چه زودتر همه کمک کنند.

طاهری همچنین گفت: متاسفانه در دادگاه CAS وقتی وکلای ما حاضر می شدند، آنها نامه ها و مستنداتی را ارائه می کردند که به امضای مدیران قبلی باشگاه رسیده بود اما شماره آن نامه ها با شماره نامه های باشگاه مطابقت نداشت. یعنی گویی این نامه ها اصلا در باشگاه شماره نشده بود.