آرشیو دوشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۸
حوادث
۱۹

سوء استفاده مرد آزارگر از نام کارگردان مشهور سینما

دکتر قلابی که با معرفی خود به عنوان سرمایه گذار یکی از کارگردانان مشهور سینما و تلویزیون، زن ماساژور را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با حکم دادگاه به حبس و شلاق محکوم شد.

به گزارش جام جم، اواخر تابستان 95، زنی با مراجعه به یکی از کلانتری های پایتخت گفت: «من ماساژور هستم و چند وقت پیش با مردی به نام سعید آشنا شدم. او هم خودش را دکتر و مدیر بخش ماساژ معرفی کرد و کارتش را نشانم داد. روی آن تصویر کارگردان مشهور سینما چاپ شده بود. سعید گفت سرمایه گذار این کارگردان است و او را از نزدیک می شناسد. با این حرف به او اعتماد کردم. قرار شد به خانه ام بیاید تا قرارداد کاری امضا کنیم و من در بخش زنان به او کمک کنم. روز حادثه به خانه ام آمد. چند تا قرص به من داد که با خوردن آن بیهوش شدم. چند ساعت بعد به هوش آمدم و متوجه شدم مرا مورد آزار و اذیت قرار داده است.»

با ثبت این شکایت، دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت. شاکی با راهنمایی پلیس، با سعید تماس گرفت و در خانه اش قرار صوری گذاشت. سعید وقتی پایش را در خانه گذاشت در دام ماموران گرفتار شد و به زندان افتاد. چندی بعد کیفرخواست پرونده صادر و برای رسیدگی در اختیار شعبه هفتم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

صبح دیروز در ابتدای جلسه، شاکی بار دیگر مدعی آزار و اذیت شد و درخواست مجازات کرد. سپس متهم در جایگاه ایستاد و با اظهار بی گناهی گفت: «من با چاپ کارت، خودم را دکتر ماساژور و سرمایه گذار کارگردان مشهور سینما معرفی کرده بودم. چند بار به خانه شاکی رفتم، اما هیچ تجاوزی انجام ندادم. روز حادثه هم فقط برای بستن قرارداد به آنجا رفته بودم و کاری با او نکردم.» در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند و متهم را به جرم ارتباط نامشروع به 99 ضربه شلاق و به جرم غصب عنوان به یک سال و نیم حبس محکوم کردند.