آرشیو دوشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۸
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

تاریخ سازی مجللی روی آب های آرام

با پیام تبریک خوزه پرورنا، رئیس فدراسیون جهانی قایقرانی به قایقران ایرانی، کار ارزشمند عادل مجللی در رقابت های قهرمانی جهان بیشتر مشخص شد.

مجللی در این رقابت ها مدال برنز را بر گردن آویخت و با تحسین پرورنا روبه رو شد که کسب این مدال را موفقیتی ارزشمند برای قایقرانی ایران و آغاز راهی دشوار در کسب پیروزی های بزرگ دانست.

عادل مجللی در راچیسه جمهوری چک، نخستین مدال تاریخ قایقرانی ایران را در رده سنی بزرگسالان و در مسابقات آب های آرام قهرمانی جهان در کانوی یک نفره 200متر به دست آورد. مجللی در فینالA پس از قایقرانان بلاروس و گرجستان بر سکوی سوم جهان ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

غلامرضا امینی، رئیس فدراسیون قایقرانی هم با اشاره به کسب مدال مجللی برای ارتقای مدال های ایران در بازی های آسیایی جاکارتا ابراز امیدواری کرد و گفت: ارتقای مدال های بازی های آسیایی اینچئون مهم ترین هدف ما در جاکارتاست. تعویض رنگ 9 مدالی که در دوره قبل داشتیم برای ما بسیار مهم است و می خواهیم یک مدال طلای دوره قبل را ارتقا بدهیم. درخشش نبی رضایی در جوانان قهرمانی جهان و مدال برنز مجللی در مسابقات جهانی نوید بخش تحقق این هدف و کسب مدال طلای بیشتر در جاکارتاست.