آرشیو دوشنبه ۶‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۰۸
فوتبال ایران
۱۱
یاداشت

اسماعیلی:بهتر از سال قبل می شویم

فرشید اسماعیلی، هافبک طراح استقلال که دوباره به میادین بازگشته است، اعتقاد دارد ماندن منصوریان به نفع آبی هاست. استقلال در هفته های گذشته عملکرد خوبی نداشته و در پنج هفته اخیر، لیگ برتر تنها یک برد به دست آورده است. عملکرد منصوریان، باعث انتقاد رسانه ها و البته پیشکسوت های استقلال شد و حتی بعضی ها خواهان برکناری این مربی شدند. فرشید اسماعیلی اما با وجود این نظرات و انتقادها می گوید، ماندن منصوریان در این تیم بهترین اتفاق است. او در این باره توضیحاتی می دهد.

فرشید نتایج استقلال چطور بود؟

قطعا نتایج باب میل ما نیست ولی من یک حرف دارم.

چه حرفی؟

الان بعضی ها می گویند، آقای منصوریان برود و مربی دیگری بیاید، ولی این به نفع استقلال است؟ آقای منصوریان و کادرش مدت ها روی تیم کار کرده اند و بچه ها را می شناسند. تا مربی جدید بیاید و بخواهد با این جو آشنا شود، زمان می برد. قطعا ماندن آقای منصوریان، شانس ما را برای موفقیت بیشتر خواهد کرد.

پس تصور می کنی ماندن منصوریان بهترین تصمیم است.

بله، دقیقا همین طور است. آقای منصوریان، سال گذشته نشان داد کارش را بلد است. شک نکنید، امسال هم دوباره تیم راه می افتد.

و آن وقت استقلال می تواند مدعی باشد؟

شک نکنید تیم ما راه بیفتد، نتایج خوبی می گیرد. ما مهره های خوبی در اختیار داریم و قطعا این تیم بهتر از تیم فصل گذشته هم می شود. البته همه مطمئن هستیم که استقلال درست می شود. باید از آقای منصوریان هم حمایت کرد. او مربی جوان و کاربلدی است.

فکر می کنی چرا استقلال گل نمی زند؟

ما خودمان هم در عجبیم. مگر می شود این قدر موقعیت بسازیم و گل نزنیم؟ شما به موقعیتی که نصیب علی قربانی در بازی پدیده شد، نگاه کنید. چطور توپ او گل نشد؟ واقعا برای ما عجیب بود. متاسفانه موقعیت های ما گل نمی شود و یک مقدار به خاطر بدشانسی است.