آرشیو چهارشنبه ۸‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۰
ورزش
۹

مستطیل سبز

بازگشت توران به گالاتاسرای

روزنامه های «فوتو ماچ» و «فاناتیک» ترکیه خبر دادند، از آنجا که آردا توران جایی در برنامه های ارنستو والورده در بارسلونا ندارد، این بازیکن در فرصت اندک باقیمانده نقل و انتقالات تابستانی جاری به گالاتاسرای، تیم پیشین خود ملحق خواهد شد و توافق های لازم در این زمینه بین طرفین حاصل شده است.

براساس این گزارش ها آردا توران که تا سال 2020 با بارسلونا قرارداد دارد، دو راه پیش روی خود دارد؛ یا در بارسلونا بماند و برای تیم B این باشگاه بازی کند یا به گالاتاسرای بازگردد، اما او ترجیح داده در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی ترکیه بازی کند. آردای 30 ساله که در سال 2015 از اتلتیکو به بارسا پیوست، در فصل گذشته در 30 بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق به زدن 13 گل هم شد.

پیشنهاد منچسترسیتی برای جذب سانچز

منچسترسیتی بنا بر گزارش ESPN و تلگراف، پیشنهاد معاوضه رحیم استرلینگ به همراه پول برای الکسیس سانچز را به آرسنال داده است.

آرسن ونگر بارها تاکید کرده باوجود پایان قرارداد سانچز در تابستان آینده قصد فروش او را ندارد اما سیتی فکر می کند پیشنهاد معاوضه بازیکن باعث راضی شدن او خواهد شد و آنها می توانند سانچز 28 ساله را پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در روز پنجشنبه به خدمت بگیرند. استرلینگ 22 ساله که سال 2015 و با 44 میلیون پوند از لیورپول به منچسترسیتی پیوست در 94 بازی موفق شده 21 بار برای سیتیزن ها گلزنی کند.

انتقاد از بارتومئو در روز معارفه دمبله

روز گذشته مراسم معارفه عثمان دمبله، گران ترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا با رقم 105 میلیون یورو، در حضور 17 هزار تماشاگر در ورزشگاه نوکمپ برگزار شد البته تاخیر یک ساعته در انجام این مراسم صبر هواداران بارسا را لبریز و فرصتی را برای اعتراض به وضع موجود در باشگاه برای آنها ایجاد کرد.

اغلب آنها فریاد «اخراج خوسپ ماریا بارتومئو» را سر دادند و خواستار برکناری رئیس باشگاه شدند. علاوه بر این پیش از ورود دمبله به زمین صدای سوت های اعتراض آمیز شنیده می شد و دستمال های سفید (به نشانه اعتراض) در دستان تماشاگران دیده می شد. هواداران پس از ورود دمبله به اعتراض هایشان خاتمه دادند و با روی خوش از گران ترین خرید تاریخ باشگاه استقبال کردند. دمبله دیروز به صورت رسمی بازیکن بارسلونا شناخته شد و با پیراهن شماره 11 (پیراهن سابق نیمار) به میدان خواهد رفت.