آرشیو پنجشنبه ۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۱
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

با جشنواره بیستم

پخش فیلم های برگزیده استان ها از شبکه نمایش

فیلم های تلویزیونی منتخب جشنواره تولیدات صدا و سیمای استان ها، از شنبه 11 شهریور هر روز ساعت 13 از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی و ستاد خبری بیستمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای استان ها، بر اساس تفاهم به عمل آمده بین مرکز سیمای استان ها با شبکه نمایش، فیلم های تلویزیونی راه یافته به مرحله داوری بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی استان ها هر روز ساعت 13 از این شبکه پخش می شود. بر این اساس، فیلم های دو روز ماندن، به وقت رهایی، ریشه ها، خانه پلاک ندارد، آشیانه ای در باد، تبسم گرگ و آفتاب بعد از بارون، تا 17 شهریور هر روز از این شبکه روی آنتن می رود.

جشنواره معیار مهم سنجش افراد است

مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران معتقد است، همواره جشنواره یکی از معیارهای مهم سنجش و گزینش افراد برای بکارگیری در تولید برنامه های فاخر در مراکز بوده است. علی صادق مقدسی، مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران درباره لزوم برگزاری جشنواره تولیدات استانی و میزان اثرگذاری آن گفت: برگزاری جشنواره تولیدات مراکز به عنوان یکی از سنت های پسندیده رسانه ای، حرکت مناسبی برای گردهمایی برنامه سازان موفق استان هاست که باعث تعامل فکری، فرهنگی و هنری بین افراد می شود.