زنی تحت تاثیر
در فضای تنوع تئاتر این روزها، نمایش «خونین زار» نوشته و کارگردانی سهراب حسینی در «مکتب تهران» روی صحنه است. از کارهایی که در اینجا جسته و گریخته دیده ام (از جمله اجراهای جلال تهرانی)، می توان پی برد که تمایل و دغدغه اصلی برنامه ریزان و سیاستگذاران «مکتب تهران» ارایه ایده های نو و مدرن است. منتها این انتظار می رود که نوآوری در فرم و اجرا نسبتی با جامعه کنونی ما و عنوان انتخابی برای این مکان داشته باشد. «مکتب تهران» در یکی از کوچه های خیابان آبان جنوبی، به دنبال چیست؟ آیا در حوزه تئاتر از الگوهای «کارگاه نمایش» دوران ماضی تبعیت می کند؟ آیا تصویر واقعی و در عین حال پارادوکسیکال تهران این دوران را در متن ها و اجراهای نمایشی آنجا می توان شاهد بود؟
شما میتوانید به یکی از روشهای زیر مشترک شوید:
همزمان با برقراری دوره اشتراک بسته دانلود 70 مطلب از مجلات عضو و دسترسی نامحدود به مطالب روزنامهها نیز برای شما فعال خواهد شد!
پرداخت از طریق درگاه بانکی معتبر با هریک از کارتهای بانکی ایرانی انجام خواهد شد.
پرداخت با کارتهای اعتباری بینالمللی از طریق PayPal نیز برای کاربران خارج از کشور امکانپذیر است.
- دسترسی به متن مقالات این پایگاه در قالب ارایه خدمات کتابخانه دیجیتال و با دریافت حق عضویت صورت میگیرد و مگیران بهایی برای هر مقاله تعیین نکرده و وجهی بابت آن دریافت نمیکند.
- حق عضویت دریافتی صرف حمایت از نشریات عضو و نگهداری، تکمیل و توسعه مگیران میشود.
- پرداخت حق اشتراک و دانلود مقالات اجازه بازنشر آن در سایر رسانههای چاپی و دیجیتال را به کاربر نمیدهد.