آرشیو سه‌شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۵
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

رجبی جلوی دوربین عیاری رفت

مدیر تولید مجموعه تلویزیونی 87متر از احتمال تغییر مجدد لوکیشن اصلی این سریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، حسن آقاکریمی اظهار کرد: به دلیل این که بیشتر سریال در لوکیشن اصلی یعنی خانه خانواده پوردورانی ها و خلیلی ها اتفاق می افتد و با نظر کارگردان مجموعه، لوکیشن خانه، از منطقه چاردیواری اشرفی اصفهانی به میدان نیلوفر تهران تغییر می کند.

او ادامه داد: به خاطر همین تغییرات هم اکنون درحال تصویربرداری سکانس های خیابانی با حضور علی دهکردی، دیبا زاهدی و فریبا کامران هستیم.

آقاکریمی از اضافه شدن حسین سلیمانی به عنوان بازیگر جدید 87 متر خبر داد و اظهار کرد: درحال مذاکره با ناصر ممدوح و فریده سپاه منصور برای بازی در این سریال هستیم.

مدیر تولید سریال 87 متر عنوان کرد: از روز گذشته بازی مهران رجبی در نقش رجب خلیلی آغاز شده است. دفتر باربری، آژانس تاکسی سرویس و دفتر وکالت از جمله لوکیشن هایی بودند که در روزهای گذشته فیلمبرداری در آنجا به انجام رسیده است.

علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، نازنین فراهانی، هدی زین العابدین، دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، علی طالب لو، نیما نوری زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگران سریال 87 متر هستند. مجموعه تلویزیونی 87 متر به تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در 40 قسمت 45 دقیقه ای در دست تولید است.