آرشیو سه‌شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۵
ماشین
۷

خودروی روز

سیتروئن خودروی برقی ویژه ای معرفی کرد

شاید خرید یک خودروی برقی بیشتر از آن که به محیط زیست کمک برساند شما را میان بقیه خودروسواران متمایز و البته شاخص می کند.

به گزارش خبرخودرو، شرکت فرانسوی سیتروئن حالا در همکاری مشترکی با برند مد کورگس (Courreges) نسخه ویژه ای از ای مهاری (E – mehari) را بر پایه تجربه موفق مدل مفهومی آن که در سال 1395/ 2016 معرفی شده بود، ساخته است. گفته می شود فقط 61 دستگاه از این محصول ساخته شده و مشتریان بسیاری، بویژه فعالان صنعت مد درصدد خرید آن هستند. ای مهاری دارای باتری 30 کیلووات ساعتی است که حرکت در مسافتی 195 کیلومتری را با هر بار شارژ تضمین می کند. موتور الکتریکی این خودرو 67 اسب بخار توان و 166 نیوتن متر گشتاور دارد.

معرفی فیس لیفت نیسان زد370

کمپانی خودروسازی نیسان برای عرضه بین المللی مدل های 2018 از خودروی نیسان زد 370 (Z370)، تغییراتی جزئی روی ظاهر آن و همچنین یک سیستم کلاچ جدید برای جعبه دنده دستی اتومبیل ارائه کرده است.

به گزارش خودروبانک، تغییرات بیرونی نیسان زد 370 در مدل های 2018 شامل دستگیره های جدید مشکی رنگ، فاسیا جدید روی سپر جلو، تغییرات جزئی روی سپر عقب، چراغ های تاریک در قسمت جلو و عقب و رنگ جدید بدنه که برگرفته از مدل های نیسموست. در همین حال، نسخه های دستی از نیسان زد370 به سیستم کلاچ جدید با کارایی بالاتر مجهز شده که تحت نام تجاری اگزیدی (Exedy) تولید شده و روی این خودروی کوپه مورد استفاده قرار می گیرد تا رانندگان تلاش و فشار کمتری برای گرفتن کلاچ و تعویض دنده داشته باشند.