آرشیو سه‌شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۵
حوادث
۱۹

حمله مرگبار تازه داماد به پدر زن

داماد خشمگین زمانی که متوجه شد پدرزنش در صدد جدایی او از همسرش است، با چاقو مرد میانسال را زخمی و روانه بیمارستان کرد. تازه داماد با فرار از محل درگیری، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

به گزارش جام جم، ساعت 22 یکشنبه مردی با پلیس تماس گرفت و از درگیری خونینی در خانه مردی افغان در خیابان تختی خبر داد. ماموران کلانتری 116 مولوی تهران با حضور در آنجا مشاهده کردند مرد 42 ساله افغان با ضربه های چاقو زخمی و کف خانه افتاده است. دقایقی بعد با آمدن امدادگران اورژانس، مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. تحقیقات از همسایه ها نشان می داد، تازه داماد خانواده با پدر زنش درگیر و او را با ضربه چاقو زخمی کرده و متواری شده است.

در این مرحله خانواده مرد زخمی به کلانتری احضار شدند. با تحقیق از آنها معلوم شد مرد زخمی بعد از عقد دخترش با عبدالرحمن متهم فراری متوجه اعتیاد تازه داماد شده و همین موضوع باعث اختلاف شان شده، به طوری که پدرزن در صدد بوده تا طلاق دخترش را از او بگیرد. سرانجام با شدت گرفتن این درگیری ها، او از پدرزنش کینه به دل می گیرد و شب حادثه مقابل خانه آنها می رود و با چاقو او را می زند.

با مشخص شدن هویت ضارب فراری، او تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. این در حالی است که حال پدرزن زخمی او وخیم بوده و پزشکان در تلاش برای نجات او هستند.