آرشیو سه‌شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۵
فوتبال ایران
۱۱

برانکو: در وضع بحرانی به مصاف گسترش می رویم

سرمربی پرسپولیس از دست همتایش در تیم ملی ناراحت است. این ناراحتی البته هیچ ربطی به مسائل قبلی ندارد بلکه فهرست جدید تیم ملی دلیل اصلی این موضوع است. گویا برانکو انتظار داشته با توجه به تشریفاتی بودن بازی ایران مقابل کره و سوریه و از طرف دیگر، حساسیت فوق العاده دیدار پرسپولیس و الاهلی در لیگ قهرمانان کی روش از تیم او بازیکن دعوت نکند یا تعداد نفرات کمی را دعوت کند. برانکو حتی از باشگاه خواسته، به صورت رسمی از فدراسیون فوتبال چنین درخواستی داشته باشند. با این همه کی روش به خواسته برانکو توجه نکرد تا او نگران وضعیت بازیکنان ملی پوش اش در آستانه دیدار برگشت مقابل الاهلی باشد.

سرمربی پرسپولیس در آستانه دیدار تیمش با گسترش فولاد گفت: متاسفانه به درخواست ما مبنی بر تعویق بازی، حمایت نشد و الان در چنین موقعیتی، وضعیت ما بحرانی است.

برانکو گفت: هیچ تیمی دو روز بعد از این که اردوی تیم ملی تمام می شود، بازی نمی کند و در این شرایط نمی دانم وضعیت دیگر بازی ها یمان چه می شود، البته حضور ما در لیگ قهرمانان آسیا تاحدی برنامه ها را به هم ریخته است.

وی درخصوص بازی برگشت مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ادامه داد: در فرودگاه وقتی با سرمربی الاهلی صحبت کردم، متوجه شدم پنج روز به بازیکنانش استراحت داده و تمریناتشان را هم دو روز دیرتر از ما آغاز کرده اند. بازی دوستانه هم برگزار خواهند کرد و به نظر می رسد برای دیدار مقابل ما به مشکلی برنخواهند خورد، البته آنها هم هفت هشت بازیکن ملی پوش دارند که در اختیار تیم ملی عربستان است.

بهبودی مسلمان

محسن مسلمان که در جریان دیدار رفت پرسپولیس مقابل الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت شده بود به بهبود کامل رسیده است و می تواند سرخپوشان را در بازی با گسترش فولاد همراهی کند.

دکتر حقیقت، پزشک پرسپولیس در این باره به تسنیم گفت: خوشبختانه طول درمان مسلمان به پایان رسیده و این بازیکن در اختیار کادر فنی است، اما این که او در بازی با گسترش به میدان برود یا نه، برمی گردد به تصمیم کادر فنی. دیدار معوقه گسترش فولاد پرسپولیس از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر از ساعت 17و 15 دقیقه روز پنجشنبه 16 شهریور در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود.