آرشیو سه‌شنبه ۱۴‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۵
فوتبال ایران
۱۱

کوتاه از فوتبال

گل گهر استقلال در ورزشگاه کم جا

دیدار استقلال تهران و تیم دسته اولی گل گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی روز جمعه 17 شهریور ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برگزار می شود. ظرفیت این ورزشگاه فقط 3200 تماشاگر است. البته با توجه به این که قرار است 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه در اختیار تماشاگران مهمان قرار بگیرد در مجموع 2500 بلیت برای این بازی فروخته خواهد شد. تیم استقلال در سفر به سیرجان در هتل عطر سیب مستقر می شود و تیم گل گهر هم در هتل جهانگردی اسکان پیدا می کند.

برکناری سرمربی آلومینیوم

علی حنطه، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت خود برکنار شد. پس از برکناری حنطه، حامد بصیری به طور موقت هدایت تیم آلومینیوم را به عهده خواهد داشت تا سرمربی جدید معرفی شود. آلومینیوم با کسب دو امتیاز از چهار بازی گذشته خود در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار دارد.

توقف دوستانه صدرنشین

تیم فوتبال پارس جنوبی جم صدرنشین لیگ برتر در دیداری دوستانه مقابل تیم فوتبال منتخب کرج به میدان رفت که این دیدار با تساوی یک یک پایان یافت. شاگردان مهدی تارتار روز جمعه در چارچوب مرحله سوم جام حذفی میزبان نساجی مازندران خواهند بود.

2 دیدار تدارکاتی برای یاران مجیدی

تیم فوتبال دسته اولی الشمال قطر در ترکیه اردو زده است تا اردوی تدارکاتی آخر خود را پیش از آغاز فصل جدید پیگیری کند. الشمال قرار است در این اردوی تدارکاتی دو دیدار دوستانه برگزار کند. میثم مجیدی، بازیکن سابق استقلال تهران در این فصل برای الشمال قطر بازی می کند.

جهانبخش نمی ر سد

امید جهانبخش که هفته گذشته با عقد قراردادی به گسترش فولاد تبریز پیوسته بود، ممکن است مقابل پرسپولیس نتواند تیمش را همراهی کند. کارت بازی جهانبخش هنوز صادر نشده، اما مسئولان باشگاه گسترش فولاد در تلاش هستند بتوانند مقدمات حضور او را مقابل پرسپولیس فراهم کنند.