آرشیو چهارشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۹۵۶
سیاست
۲

رئیس سازمان بسیج: کسی که حرف ولایت را گوش نمی دهد ضد ولایت است

ایسنا: سردار غلام حسین غیب پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه هرجا کام ما شیرین شده جایی است که خواص وابسته نبودند، گفت: نمونه بارز این اتفاقات شیرین، امام خمینی(ره) بودند همان طورکه در پرواز پاریس به تهران از امام پرسیدند چه حسی دارید، گفتند هیچی! این رفتار امام نمونه عینی رفتار علوی بود؛ نمونه های دیگری هم از ایشان داریم و منظورشان درحقیقت این بود که خواص نقش آفرینان اصلی در جامعه هستند. او با بیان اینکه امام خامنه ای هم پیگیر رفتار علوی امام خمینی(ره) بوده و رفتار علوی امام خمینی(ره) را ادامه می دهند، تاکید کرد: همین خواص سرسپرده در فتنه 88، انقلاب را به مذبح بردند به همین دلیل است که حفظ انقلاب در گرو حضور مردم در صحنه است اما پیش قراولان این بحث خواص هستند و اگر خواص درست عمل کنند، روند پیشرفت جامعه تسریع خواهد شد.

غیب پرور ادامه داد: غدیر به ما یاد می دهد ارتقای شما زمانی تحقق می یابد که ارتباط با ولایت برقرار باشد؛ امروز مخالفت با رهبری، ضدولایت فقیه است؛ یعنی کسی که حرف ولایت را گوش نمی دهد ضدولایت است. او با تاکید بر اینکه غدیر به ما یاد می دهد باید ولایت مدار باشیم، اظهار داشت: طلحه و زبیر هم کسانی بودند که خودشان را هم عرض ولایت دیدند و دچار انحراف شدند به همین دلیل سلامت و امضای درستی راه این است که انسان در مسیر ولایت مداری، خودش را در طول ببیند نه در عرض.

غیب پرور با بیان اینکه بسیج یکی از مجموعه های مبارکی است که دارای حیات طیبه است، ادامه داد: ظرف بسیج به قدری بزرگ است که همگان در آن جا دارند زیرا هرکسی که نظام و رهبری را قبول دارد حتما بسیجی است.