آرشیو چهارشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۹۰۲۸
ورزش
۱۱

گوناگون

یک شوک دیگر به استقلال

یکی دیگراز بازیکنان تیم استقلال مصدوم شد و دیدار جام حذفی این تیم مقابل گل گهررا از دست داد.شجاعیان قطعا به بازی حذفی آبی پوشان در سیرجان نخواهد رسید.

گرامیداشت هفته پارالمپیک

دهمین دوره مراسم بزرگداشت روزوهفته پارالمپیک با مشارکت چهل هزار نفر در سراسر کشور برپا می شود.لازم به ذکر است این بزرگداشت ازروز 22 الی 28 مهر در استان های سراسر کشوربرگزار خواهد شد.

آغازجشنواره فوتبال دختران

سومین جشنواره ملی فوتبال دختران زیر14 سال با حضور 27 استان در مشهد آغاز شد.این مسابقات مهم ترین جشنواره ملی دختران است که با هدف استعدادیابی برگزارمی شود.

تمدید سیمئونه با اتلتیکو

سرمربی موفق تیم فوتبال اتلتیکومادرید قرارداد خود را تمدید کرد. این درحالی است که پیش ازاین بسیاری از نزدیکان وی مطمئن بودند سیمئونه خیال تمدید قرارداد خود را ندارد.

تیم فوتسال دانشجویان دراردو

برای شرکت درسومین دوره رقابت های فوتسال دانشجویان آسیا 14 فوتسالیست به اردودعوت شدند.سومین دوره این رقابت ها 27 شهریوردر چین برگزار می شود.

کوتینیو با لیورپول می آید

کوتینیو بعد ازغیبت های متوالی درترکیب لیورپول و قرارگرفتن در آستانه جدایی سرانجام به ترکیب اصلی تیم اضافه شد و درهفته چهارم درمقابل منچسترسیتی بازی خواهد کرد.

ادسون به گسترش پیوست

ادسون مدافع برزیلی فصل گذشته ماشین سازی پس از توافق با تیم گسترش فولاد و امضای قرارداد، به جمع شاگردان لوکا بوناچیچ پیوست.

کفشگری شاگرد نکونام شد

مهرداد کفشگری هافبک اسبق تیم پرسپولیس که فصل قبل در تیم پدیده توپ می زد با تیم خونه به خونه بابل برای فصل جدید به توافق رسید.و شاگرد جواد نکونام شد.

موسوی: آماده کسب مدال هستیم

محمد موسوی بازیکن با تجربه تیم ملی والیبال گفت: ازآنجایی که نتایج جام قهرمانی قاره ها در رنکینگ تیم ها تاثیر دارد با تمام توان به دنبال قرارگرفتن روی سکوهستیم تا اولین مدال جهانی را برای والیبال ایران کسب کنیم.