آرشیو پنجشنبه ۱۶‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۹۵۷
حوادث
۱۳

رخداد

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای در اهواز

شرق: فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری یک سارق حرفه ای موبایل قاپ با 23 فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد. سرهنگ «محمد صفری» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان اهواز قرار گرفت. وی بیان کرد: ماموران انتظامی کلانتری 13 اهواز با اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند یک سارق حرفه ای موبایل قاپ را شناسایی و او را با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند. سرهنگ صفری افزود: متهم در تحقیقات پلیس به 23 فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در خاتمه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مصمم است با سارقان بدون مماشات و با جدیت برخورد کند، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

خفه کردن زن 18 ساله در زاهدان

شرق: عامل قتل زن 18 ساله که وی را خفه کرده بود، در زاهدان دستگیر شد. سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: روز شنبه در پی وصول خبری مبنی بر قتل زن جوان 18 ساله ای بر اثر خفگی در یکی از محله های شهرستان زاهدان، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی و با اقدامات پلیسی، از هویت متهم فراری که مرتکب قتل شده بود، مطلع و وی را تحت نظر و مراقبت قرار دادند. سرهنگ ملاشاهی ادامه داد: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی متهم را که جوانی 25ساله بود، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از سه ساعت شناسایی و دستگیر کردند. رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه قاتل پس از روبه رو شدن با ادله و مستندات پلیسی به بزه ارتکابی خود اعتراف کرد و علت و انگیزه خود از این جنایت را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.