آرشیو یکشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۰
فرهنگ و هنر
۲۲
فرهنگ

شکوه خوزستان در برج میلاد

جشنواره دو روزه معرفی آثار فرهنگی و صنایع دستی خوزستان با هدف معرفی جاذبه های گردشگری استان خوزستان با عنوان «شکوه خوزستان» در برج میلاد تهران برگزارشد.

در کنار اجرای موسیقی، ارائه صنایع دستی، فرآورده های غذایی و معرفی آثار هنرهای تجسمی و خوشنویسی، در شب نخست، پنجشنبه 16شهریورماه، از چند نفر از هنرمندان و پیشکسوتان خوزستانی در بخش های مختلف از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد. در این مراسم که با حضور دکتر شجاع پوریان(رئیس شورای سیاستگذاری شب های فرهنگی خوزستان)، غلامرضا شریعتی (استاندار خوزستان)، خسرو نشان (مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان)، محمد جوروند (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) و تنی چند از فرمانداران و مدیران کل استان برگزار شد، از کیانوش عیاری در بخش سینما، سیدوحید جزایری در بخش تایپوگرافی، عدنان غریفی در بخش داستان، هاشم بدری در بخش نقاشی و دکتر اردشیر صالح پور در بخش پژوهش از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تجلیل به عمل آمد.

این جشنواره که تا ساعت یک بامداد جمعه (17 شهریور 96) به طول انجامید با استقبال پرشور مردم خوزستان و غیر خوزستانی مواجه شد.