آرشیو یکشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۰
اقتصادی
۵

اخبار

نشست همکاری <توتال> با شرکت های داخلی

رئیس انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت اعلام کرد، نشستی بین شرکت توتال فرانسه و سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران برای بررسی چگونگی همکاری در فاز 11 پارس جنوبی تا چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود. «رضا خیامیان» در گفت و گو با ایرنا درباره مشارکت شرکت های بین المللی با سازندگان ایرانی گفت: برای نخستین بار در مذاکرات مربوط به قرارداد فاز 11 پارس جنوبی با توتال، وزارت نفت از سازندگان داخلی دعوت کرد.

پرونده مسکن مهر در 577 شهر 25هزار نفری بسته شد

مدیرکل مسکن مهر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرد طرح مسکن مهر در 871 شهر دارای جمعیت کمتر از 25 هزار نفر اجرا شد که تاکنون پرونده آن در 577 شهر بسته شده است. «امید محمدی» در گفت و گو با ایرنا افزود: در مجموع ساخت 348 هزارو 900 واحد مسکن مهر در 871 شهر دارای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت آغاز شده بود که تاکنون 315 هزار و 873 واحد به متقاضیان تحویل شده است.

قدردانی <ایکائو> از ایران برای حل بحران های هوانوردی منطقه

مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از قدردانی رسمی رئیس دفتر منطقه ای ایکائو از ایران برای مدیریت ترافیک هوایی و ناوبری منطقه خاورمیانه در هفته های اخیر خبر داد. رضا جعفرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محمد خلیفه رحمان – رئیس دفتر منطقه ای ایکائو – در حاشیه سومین جلسه بررسی وضعیت مدیریت ترافیک هوایی منطقه خاورمیانه به طور رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه های ایران قدردانی کرد.

به گفته وی اصلی ترین دلیل این قدردانی اقدام ایران در حل بحران های هوانوردی اخیر در منطقه بوده است. مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به پشتیبانی ایران از انتقال ایمن مسیر مجدد هواپیماهای قطر در طول هفته های گذشته، اظهار کرد: در کنار این موضوع انطباق ایران با مقررات برنامه اضطراری مدیریت ترافیک هوایی ایکائو در خاورمیانه بویژه روش های اطلاع رسانی و هماهنگی تیم اضطراری از سوی ایکائو شایسته قدردانی دانسته شده است.