آرشیو دوشنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۱
صفحه آخر
۲۴
توئیت  نامه

کتاب های قدیمی را به بازیافت ندهید!

# سالروز تولد طالقانی و شرق

سالروز تولد آیت الله طالقانی بود و خیلی ها در توئیتر با انتشار عکسی از او یادش را گرامی داشتند؛ یاد مردی که سمبل اعتدال و خردمندی بود و به خاطر همین جزو چهره های محبوبی است که هنوز از او یاد می شود. بعضی ازکاربران توئیتر هم با اشاره به عکس جنجالی روزنامه شرق که با انتشار عکسی از آیت الله طالقانی، سیگار دستش را با فتوشاپ پاک کرده بود، به یاد این اتفاق افتادند.

# سیل در لنگرود و بندرترکمن

وقوع سیل در شهرهای شمال کشور و انتشار عکس هایی طنزآلود از شهروندان این شهرها یکی دیگر از سوژه های توئیتر بود. شهروندی که مثلا در حیاط خانه اش با قایق مشغول پارو زدن بود یا بچه هایی که در کوچه در میان آب داشتند شنا می کردند از جمله عکس هایی بود که در این چند روز در توئیتر مدام دست به دست می شد.

# ظریف قلابی

ماجرای پیدا شدن شهروندی که خودش را به جای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه معرفی می کرد و به اسم گرفتن ویزای شنگن برای شهروندان اخاذی می کرد یکی دیگر از خبرهایی بود که حسابی توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. شوخی های زیادی با باقی وزرا در این زمینه شد و البته این شوخی ها همچنان ادمه دارد.

# کتاب های وکیل دکتر مصدق

«شیرین بزرگمهر دختر سرهنگ #بزرگمهر وکیل# محمدمصدق می گوید کتابخانه آستارا کتاب های پدرش که کامل ترین دفاعیات #مصدق نیزبوده است به بازیافت سپرده» این خبر حال خیلی ها را بد کرد. گفته می شود این کتاب ها کامل ترین منبع درمورد دادگاه دکتر مصدق بوده است و معلوم نیست واقعا در کتابخانه آستارا چه کسانی بر مسند کارند که چنین تلقی از کتاب دارند.