آرشیو دوشنبه ۲۰‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۱۹
ورزش
۱۸

کره جنوبی جای ایران را گرفت

با توجه به اصرار تیم ملی کره جنوبی برای بازی با روس ها در مسکو، بازی روسیه و ایران به ورزشگاه شهر کازان انتقال داده شد.

دیدار دوستانه تیم های ملی فوتبال ایران و روسیه 18 مهر سال جاری در ورزشگاه شهر کازان، مرکز جمهوری تاتارستان برگزار خواهد شد. روس ها سه روز پیش از بازی با ایران دیداری با کره جنوبی در شهر مسکو برگزار خواهند کرد.

کره ای ها اصرار به انجام این بازی در پایتخت روسیه داشتند و به همین خاطر بازی ایران و روسیه به ورزشگاه شهر کازان انتقال داده شد. ویتالی موتکو، معاون نخست وزیر روسیه و رئیس کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 در این رابطه اظهار کرد: کره جنوبی می خواست در مسکو بازی کند. هر چند محل های دیگری نیز وجود داشت که تجربه جدیدی برای شهرهای میزبان می توانست باشد. کره جنوبی و ایران دو تیم در سطح بالا هستند که روسیه با آنها بازی خواهد کرد. امیدوارم استقبال خوبی از این بازی ها شود.

خواب ادامه دار ازبک ها

ازبکستانی ها هنوز باور ندارند نمی توانند در جام جهانی روسیه شرکت کنند. در حالی که بازیکنان و مربیان این تیم شکست را پذیرفته اند و امیدی به بازگشت ندارند، رسانه های این کشور هر روز اخبار جدیدی در این زمینه منتشر می کنند. دیروز هم نشریه آکیدای ازبکستان اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بازی ایران و سوریه به مدارکی رسیده و قرار است این مدارک را برای فیفا ارسال کند تا آنها تصمیم لازم را درباره بازی و نتیجه اش بگیرند. رسانه های این کشور همچنان معتقدند بازی ایران و سوریه مشکوک به تبانی بوده ولی مسئولان فدراسیون این مساله را رد کرده اند. آنها معتقدند روی اتفاقات فوتبال نتیجه بازی رقم خورد.