آرشیو سه‌شنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۰
فوتبال ایران
۱۱

لج و لجبازی انصاری فرد و المپیاکوس

کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی شرایط خوبی در المپیاکوس ندارد. با وجود درخشش او در بازی های پیش از فصل، سرمربی تیم روی این بازیکن نظری ندارد و از همان ابتدا تاکید داشت که می خواهد مهاجم های مدنظر خود را به المپیاکوس ببرد.

انصاری فرد اما از آنجا که قرارداد سفت و سختی با باشگاه داشت، نمی خواست به سادگی جدا شود. او می دانست اگر جدا شود و به تیم جدیدی برود، نمی تواند به اندازه ای که در المپیاکوس دریافتی دارد، پول بگیرد. به همین دلیل ماند و جایی نرفت. او حتی در روز آخر نقل و انتقالات از بلژیک و دانمارک پیشنهاد داشت ولی تصمیم گرفت بماند. باشگاه پانیانیوس هم که این بازیکن را می خواست، پیشنهاد مالی بسیار پایینی ارائه داد. به همین دلیل انصاری فرد تصمیم گرفت در المپیاکوس بماند و جایی نرود.

حالا اوضاع برای این بازیکن اصلا خوب نیست. سرمربی آلبانیایی انصاری فرد را مدام بیرون از لیست 18 نفره تیمش می گذارد و این اتفاق در سال جام جهانی برای کریم خوب نیست. انصاری فرد دیگر راهی برای جدایی ندارد چراکه زمان نقل و انتقالات تمام شده و او بازیکن آزاد نیست. انصاری فرد به نزدیکانش گفته، باید مبارزه کند و هر طور شده، حقش را بگیرد.