آرشیو چهارشنبه ۲۲‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

تیر هاشمی به سنگ خورد

آخرین انتخابات برگزار شده برای گزینش ریاست فدراسیون تیراندازی توسط مجمع این فدراسیون به لحاظ قانونی مورد تائید دیوان عدالت اداری قرار گرفت و به این ترتیب، ادعای مهدی هاشمی، رئیس پیشین این فدراسیون مبنی بر تخلف وزارت ورزش و جوانان در انتخابات باطل شد و به قول تیراندازان، تیر رئیس پیشین بعد از ماه ها بلاتکلیفی فدراسیون به سنگ خورد.

امیر رضا خادم، معاون وزارت ورزش و جوانان درباره قانونی بودن انتخابات تیراندازی می گوید: جای نگرانی برای اهالی رشته تیراندازی و دست اندرکاران آن وجود ندارد و خوشبختانه این رشته به آرامش رسیده است.

علی دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به این که راه هاشمی را در فدراسیون ادامه می دهد، درخصوص نظر قطعی دیوان عدالت اداری مبنی بر به رسمیت شناختن انتخابات سال 96 گفت: از ابتدای این پرونده، برای خودم حقی متصور بودم و از روز اول نیز همه جا اعلام کردم، باید به قانون احترام بگذاریم و از مجرای قانون وارد شویم.

آقای هاشمی هم این حق را برای خودش متصور بود، اما کاش این انرژی صرف پیشرفت ورزش بخصوص رشته تیراندازی می شد. هاشمی حدود هشت سال برای فدراسیون تیراندازی زحمت کشید و هیچ کس منکر این قضیه نیست. ما هم راه وی را ادامه می دهیم و باید امدادرسان هم باشیم.