آرشیو شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۳
سینما
۱۲

کلوز آپ

«آشفتگی» در انتظار محمدزاده و بهداد

حامد بهداد و نوید محمدزاده که پیشتر قرار بود در فیلم هومن سیدی، «مغزهای کوچک زنگ زده» با یکدیگر همبازی شوند و این اتفاق نیفتاد، ممکن است اولین همکاری خود را در فیلمی به کارگردانی فریدون جیرانی رقم بزنند.

به گزارش مهر، اسم فیلم جدید فریدون جیرانی که فیلمنامه آن را هم خودش نوشته، «آشفتگی» نام دارد.

در روزهای اخیر با حامد بهداد و نوید محمدزاده برای بازی در این فیلم صحبت شده، اما هنوز حضورشان در فیلم قطعی نیست. اگر این همکاری اتفاق بیفتد، این نخستین باری است این دو بازیگر با یکدیگر همبازی خواهند شد.

اگر حضور بهداد در این فیلم قطعی شود، این نخستین همکاری او با فریدون جیرانی هم خواهد بود، این در حالی است که نوید محمدزاده پیش از این تجربه همکاری با جیرانی را داشت و در فیلم آخر او «خفه گی» بازی کرده بود. این فیلم که الناز شاکردوست و ماهایا پطروسیان هم از دیگر بازیگران آن هستند، در نوبت اکران عمومی قرار دارد.

شاهوردی، صدابردار مهمان «لس آنجلس تهران»

اصغر شاهوردی، به دعوت عوامل فیلم سینمایی «لس آنجلس تهران» سر صحنه این فیلم سینمایی حاضر شد و صدابرداری چند پلان را انجام داد. این دعوت به مناسبت شصتمین سال زادروز این صدابردار پیشکسوت انجام شد.

به گزارش سینماپرس، امین میرشکاری، صدابردار این فیلم سینمایی در ضبط این پلان ها برای شاهوردی، دستیاری کرد.

اصغر شاهوردی، صدابردار باسابقه سینمای ایران که فیلم هایی چون کیمیا، دو فیلم با یک بلیت، لیلا و پارک وی را در کارنامه دارد، سال 1386 پس از بازگشت از لوکیشن فیلم «چراغی در مه» از شمال کشور در پی یک حادثه رانندگی دچار آسیب دیدگی مغزی جدی شد. او بتازگی پس از این همه سال قدرت تکلم خود را به دست آورده است.

فیلم لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان هم اکنون در مرحله فیلمبرداری است. پرویز پرستویی، مهناز افشار، ماهایا پطروسیان، ژوبین رهبر، شیرین یزدان بخش، زهیر یاری، بانی پال شومون و گوهر خیراندیش، بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

تینا پاکروان تهیه کنندگی لس آنجلس تهران را با مشارکت علی حسینی به عهده دارد و نویسندگی آن به صورت مشترک توسط تینا پاکروان و آنالی اکبری انجام شده است. این فیلم سینمایی در ژانر کمدی فانتزی ساخته می شود.