آرشیو شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۳
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

روی آنتن

«لحظه گرگ و میش» در شبکه 3

«لحظه گرگ و میش» عنوان تازه ترین مجموعه تلویزیونی به کارگردانی همایون اسعدیان است که فیلمبرداری آن در تهران آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی پروژه، داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده ای اصیل و ایرانی است که در طول سه دهه با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه 60 با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصادی و اجتماعی و... مواجه بوده از آغاز تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت. فصل اول این سریال با حضور بازیگرانی چون فاطمه گودرزی، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی و... در حال تصویربرداری است.

معرفی شورای اندیشه ورزی شبکه 3

با حکم معاون سیمای رسانه ملی، اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه سوم سیما معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما، دکتر مرتضی میرباقری در حکمی اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه سوم و کانال ورزش سیما را معرفی کرد. علیرضا نادعلی، دکتر شهاب اسفندیاری، دکتر علیرضا پویا، دکتر امیرحسین بانکی پور و دکتر جعفر عبدالملکی اعضای شورای اندیشه ورزی شبکه سوم سیما هستند.

تولید سری جدید «سیمای راستین» در پرس تی وی

تولید سری جدید مجموعه مستند «سیمای راستین» (True Image) به تهیه کنندگی هدی لزگی در شبکه پرس تی وی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی پرس تی وی، هدی لزگی ضمن اشاره به پررنگ تر شدن وجه مستند سری جدید این مجموعه نسبت به سری اول آن، گفت: در هر قسمت از این مستند دو بانوی ایرانی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار می دهیم. به طور مثال یک بانوی نقاش موفق را از زوایای مادر بودن، همسر بودن و... به نظاره می نشینیم.

لزگی در پایان گفت: این مجموعه در 13 قسمت 12 دقیقه ای تولید می شود و تولید آن حدود سه ماه به طول می انجامد

«شوق پرواز» در آی فیلم

در پی استقبال زیاد مخاطبان عرب زبان آی فیلم از مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» و ابراز علاقه فراوان به تماشای نقش آفرینی شهاب حسینی در این سریال، بار دیگر این مجموعه در جدول پخش کانال عربی شبکه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، شوق پرواز با بازی الهام حمیدی، کوروش تهامی، شهرام حقیقت دوست، افسانه بایگان، فرهاد قائمیان و ستاره اسکندری و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی ساخته شده است. مجموعه تلویزیونی شوق پرواز با اتمام سریال «زعفرانی» از امروز ساعت 18 روی آنتن می رود.