آرشیو یکشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۴
فوتبال ایران
۱۱

راز چشم های ورم کرده رحمتی

مهدی رحمتی، گلر استقلال مقابل پارس جنوبی جم بازی نکرد و پس از غیبت او در این مسابقه، شایعاتی به راه افتاد، ولی شایعات زمانی بیشتر شد که همه تصاویری از چشم های ورم کرده این بازیکن دیدند و همین کافی بود تا داستان های زیادی شنیده شود، اما واقعا چه اتفاقی افتاده است؟

رفت و برگشت به ترکیب

حضور مهدی رحمتی در ترکیب استقلال، به خودی خود معماها را زیاد می کند. آیا واقعا او با چشم های ورم کرده می توانست درون دروازه بایستد؟ آیا منصوریان و رحمتی در این پروژه همکاری داشتند؟ تا یکی دو ساعت قبل از مسابقه نام رحمتی در ترکیب بود و ناگهان حسینی جایگزین شد. منصوریان دوست داشت تا لحظه آخر مهدی را در ترکیب نگه دارد تا همه باور کنند مشکل او واقعا مشکل روحی بوده است. نزدیکان رحمتی هم سریعا این خبر را منتشر کردند که پدر و پسر او مریض هستند و به همین دلیل از نظر روحی شرایط خوبی ندارد. منصوریان هم با کاری که کرد اجازه داد تا ساعاتی همه این شایعه را درست بدانند ولی تصاویری که از صورت مهدی منتشر شد، ابهامات را زیاد کرد.

توپ و دو چشم ورم کرده؟

سریعا شایعات جدیدی درست شد. این که روز چهارشنبه برای مهدی رحمتی اتفاقی افتاده اما گلر استقلال گفت، توپ به صورتش برخورد کرده و چشم هایش ورم کرده است. سابقه نداشت توپ به صورت بازیکنی بخورد و چنین ورم هایی پای چشمش دیده شود؛ آن هم پای دو چشم!

توپ به صورتم زد

مهدی رحمتی سرانجام درباره چشم های کبودش حرف زد. وقتی او در مسیر بازگشت به تهران با این سوال روبه رو شد که چه اتفاقی برای چشم هایت افتاده، پاسخ داد: «در تمرین چهارشنبه یکی از هافبک ها با من تک به تک شد و ضربه شوت او به صورتم اصابت کرد و باعث کبودی زیر چشمم شد.» او درباره مشکلاتی که برایش پیش آمده، گفت: «پدرم مریض است و حال و حوصله حرف زدن ندارم.»

پدر سیدمهدی رحمتی به دلیل عارضه قلبی از روز یکشنبه در بیمارستان بستری است و او شب قبل دیدار برابر پارس جنوبی، از لحاظ روحی و جسمی شرایط مناسبی نداشت و حتی برای بهتر شدن حالش، زیر سرم رفت.