آرشیو یکشنبه ۲۶‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۴
حوادث
۱۹

بازیکنان راه آهن ناجی مرد گرفتار در چاه

بازیکنان تیم فوتبال راه آهن ناجی مرد گرفتار در چاه شدند. فوتبالیست های جوان در تماس با امدادگران این مرد را زنده از چاه بیرون کشیدند.

به گزارش جام جم، عصر چهارشنبه گذشته یکی از ماموران کلانتری 135 آزادی تهران با محسن مدیر روستا، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از سقوط دو مرد جوان به داخل چاهی در زیر پل ستاری خبر داد.

ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند آتش نشانان یک جوان را نجات داده و جسد دیگری را از چاه خارج کرده اند که با هماهنگی قضایی جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد.

مرد مصدوم در جریان تحقیقات به افسر تحقیق گفت: من و دوستم سوار خودروی وانت به این محل آمدیم. نشانی محلی را که قرار بود به آنجا برویم، گم کردیم. او پیاده شد تا از رهگذری در آن حوالی نشانی را بپرسد. زمانی که نیامد سراغش رفتم که خودم هم به داخل چاه افتادم. سعی کردم از چاه خارج شوم که نشد. سرانجام چند نفر صدای کمک خواهی ام را شنیدند و با آتش نشانی تماس گرفتند و با آمدن آنها نجات یافتم.

با گفته های مرد مصدوم ماموران اطراف را جست وجو کردند و خودروی آنها را در همان حوالی یافتند. او برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد. در این مرحله ماموران دریافتند، چند فوتبالیست متوجه حادثه شده بودندکه به تحقیق از این افراد پرداختندکه معلوم شد؛ آنها از فوتبالیست های تیم راه آهن تهران بودند که هنگام گذر از محل حادثه صدای کمک خواهی را شنیده و با اورژانس و پلیس تماس گرفته اند. در مرحله بعدی ماموران علت باز بودن دهانه چاه را از مسئولان شهرداری پرسیدند که معلوم شد آنجا دارای دریچه بوده تا کسی به داخل آن نیفتد، اما گویا دریچه به سرقت رفته است. به دلیل مشکوک بودن حادثه مرد مصدوم با دستور قضایی بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی تهران بازداشت شده و قرار است بعداز بهبود مورد تحقیق قرار گیرد.