آرشیو دوشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۵
فوتبال ایران
۱۱

قدوس: باید بهتر از این باشم

سامان قدوس با کسب 7 درصد از آرای کل در انتخاب بهترین بازیکن هفته اول لیگ اروپا، توانست عنوان چهارم را از آن خود کند. در این نظرسنجی، بوتسکو از تیم ویکتوریا یلژن با 46 درصد آرا اول شد.

آلکساندر کوکورین از تیم زنیت با 24 درصد آرا در رده دوم قرار گرفت و و آندره سیلوا از میلان هم 19 درصد رای ها را از آن خود کرد.

سامان قدوس هم با 7 درصد آرا در رده چهارم جا خوش کرد. او بالاتر از آلکسیس سانچز آرسنال قرار گرفت که تنها 3 درصد آرا را به دست آورد. گومز از آتلانتا و یورنته از رئال سوسیداد هم هر کدام یک درصد آرا را از آن خود کردند. جالب اینجاست که ممفیس دمپای بازیکن لیون یک رای هم به دست نیاورد.

سامان در حالی در این نظرسنجی چهارم شد که اگر ایرانی ها در جریان بودند، می توانستند با قدرت او را اول کنند! در چنین نظرسنجی هایی رسم است که ایرانی ها به سایت فیفا، یوفا و... هجوم می برند و به بازیکن ایرانی رای می دهند ولی از آنجا که سامان تازه وارد است، چنین کاری برای او نکردند.

قدوس در دیدار تیمش مقابل زوریا علاوه بر این که یک گل زد و عامل اصلی برد تیمش بود، بازی فوق العاده خوبی هم به نمایش گذاشت. سامان پس از این اتفاق خیلی کوتاه به جام ورزشی می گوید: زیاد دنبال این مسائل نیستم و به آن فکر نمی کنم. خودم از طریق رسانه ها در جریان این خبر قرار گرفتم. باید بهتر از این باشم.

به طور کلی باید بهتر عمل کنیم و نتایج بهتری به دست بیاوریم. او ادامه می دهد: حضور در اروپا سختی های زیادی دارد ولی در کنار این سختی، برای ما هیجان انگیز است. سامان همچنین به خبرنگار ما درباره بازی شب گذشته تیمش مقابل سیریس گفت: احتمالا در این بازی از ابتدا بازی نمی کنم چون خسته هستم.