آرشیو سه‌شنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۹۶۶
اقتصاد
۴

خبر

شهریور مهلت پایانی وراث سهام عدالت

ایسنا: مشمولان سهام عدالت تا پایان شهریور ماه مهلت دارند حساب سهام عدالت خود را تا سقف یک میلیون تومان افزایش دهند. نکته مهم اینکه وراث فوت شده هایی که مشمول سهام عدالت بودند نیز در این مدت می توانند اقساط سهام عدالت فوت شده خود را تا سقف یک میلیون تومان پر کنند.

ربیعی:استراتژی ما افزایش حقوق بازنشستگان بیش از نرخ تورم است

ایسنا: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید باید با اعمال مشوق های بیمه ای به سمت رسمی کردن نیروهای کار برویم. به گفته وی استراتژی دولت این است که هر سال حقوق بازنشستگان به شکلی افزایش یابد که از تورم بالا بزند.علی ربیعی با بیان اینکه در سال های اخیر بین حقوق بازنشستگان و افزایش حقوقشان 67.7 درصد فاصله افتاده است، گفت: برای جبران آن به 30 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم و استراتژی دولت این است که هر سال حقوق بازنشستگان به شکلی افزایش یابد که از تورم بالا بزند.

دستور وزیر صنعت برای تعیین سهم خودروها در تلفات جاده ای

ایسنا: محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت به معاون امور صنایع خود دستور داد تا هر چه زودتر کمیته بررسی تلفات جاده ای مرکب از دستگاه های مسئول برای بررسی سهم مراکز صنعتی در تلفات جاده ای را تشکیل دهد.

وضعیت 5 لکه صنعتی در انتظار تصمیم گیری دولت

ایسنا: غلامرضا سلیمانی، معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از تعیین تکلیف وضعیت پنج لکه صنعتی در کمیسیون زیربنایی دولت خبر داد.سلیمانی افزود: هشت لکه عمده صنعتی در شعاع کمتر از 120کیلومتری تهران وجود دارند که باید نسبت به وضعیت آنها تصمیم گیری شود.

تکلیف برخی تفاهم نامه های بین المللی به زودی روشن می شود

ایرنا: مرضیه شاهدایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه تکلیف برخی تفاهم نامه های بین المللی پتروشیمی به زودی روشن می شود، گفت: تاکنون با شرکت های توتال و شل تفاهم نامه های رسمی امضا شده است.

شعبه بانک ملی ایران در هنگ کنگ فعال شد

به گزارش بانک ملی، محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران از آغاز فعالیت دوباره شعبه هنگ کنگ بانک ملی ایران (PLC) خبر داد و گفت: این شعبه آماده ارائه خدمات بانکی به تجار است.