آرشیو چهارشنبه ۲۹‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۶۵۹۹
حوادث
۱۸

قتل عام خانوادگی در اسلام آباد غرب

گروه حوادث / دادستان عمومی وانقلاب کرمانشاه، جزئیات تازه ای از جنایت خانوادگی مرد جوان خشمگین فاش کرد که پس ازقتل هولناک همسر و دو فرزند خردسالش، با شلیک گلوله ای به زندگی خود نیز پایان داد.

دراین واقعه هولناک که عصر دوشنبه در یکی ازمحله های اسلام آباد غرب رخ داد، مرد 37 ساله به دلایل نامعلوم، با استفاده از اسلحه شکاری تک لول، همسر و دو دخترش را با شلیک گلوله مستقیم به ناحیه صورت در خانه به قتل رساند. این جنایتکارسپس با شلیک گلوله ای به زندگی خود نیز پایان داد.

به دنبال اعلام این جنایت مهیب، تیم جنایی راهی خانه مورد نظر شد و پس ازتحقیقات مقدماتی اجساد قربانیان به پزشکی قانونی انتقال یافت.

محمد حسین صادقی - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه- دراین باره گفت: ساعت سه و نیم بعداز ظهر دوشنبه مرد جوان با انگیزه نامعلوم مرتکب جنایت شد که تحقیق دراین باره آغاز شده است. محمدحسین صادقی اظهارداشت: ساعت سه و نیم بعد از ظهر روز دوشنبه مرد جوانی با انگیزه نامشخص و با استفاده از اسلحه شکاری تک لول همسر و 2 فرزند دختر خود را که یکی 10 ساله و دیگری چهار ساله بودند، با شلیک گلوله به ناحیه صورت در منزلش به قتل رساند.

به گفته صادقی «این فرد سپس با شلیک گلوله به صورت خود، خودکشی کرده است.»دادستان کرمانشاه همچنین عنوان کرد: دادستان اسلام آبادغرب در این رابطه پرونده قضایی تشکیل داده است. علت وقوع این جنایت نیز بسرعت بررسی می شود. شهرستان اسلام آبادغرب با 150 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.