آرشیو پنجشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۲۹۶۸
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

•آیا با حداقل دستمزد، تورم و گرانی موجود، انواع مالیات، بیمه و کسورات، سود بالای وام ها و وام مسکن 50 تومانی می توان یک زندگی ایده آل و درست داشت و به آن افتخار کرد؟! زندگی یا زیست؟!

•لطفا رئیس شرکت پست منطقه 17 به کارمند باجه 2 که مخصوص تحویل کارت های ملی هوشمند به مراجعه کنندگان است، تذکر دهد تا با مراجعان رفتار بهتری داشته باشد.

از مراجعه کنندگان

•هم پول می دهیم و هم وقت ما هدر می رود: وقت مردم برای کارت های ملی و هوشمند در شرکت های پست بیهوده هدر می رود. با اینکه هزینه پستی و ارسال کارت های مربوطه از مردم از سوی کارکنان مربوطه دریافت می شود، اما شرکت پست در انجام وظایفش کوتاهی می کند و به جای ارسال کارت های هوشمند به در خانه ها، به متقاضیان پیامک می فرستند که برای دریافت کارت ملی هوشمند به شرکت پست منطقه مراجعه کنید و دوباره نفری دو هزار تومان هم می گیرند. این چه ادا و اصولی است که درآورده اند؟ ابتدا نفری 9 هزار تومان گرفته اند، دو هزار تومان بعدی برای چیست؟ مردم به هیچ وجه از اداره ثبت احوال و شرکت های پست راضی نیستند. تا کی قرار است مردم تاوان تصمیم گیری های مسئولان را بدهند؟

علی از تهران

•آسان گیری گواهی نامه موتورسیکلت: برای متقاضیانی که می خواهند گواهی نامه موتورسیکلت دریافت کنند، کلاس های حضوری گذاشته اند که این موضوع باعث اتلاف وقت متقاضیان شده است. مسئولان راهنمایی ورانندگی برای دادن گواهی نامه موتورسیکلت با آسان گیری، باعث شوند جوانان تشویق به دریافت گواهی نامه شوند. سخت گیری ها موجب می شود جوانان بدون گواهی نامه رانندگی کنند و هر لحظه احتمال حوادث ناگوار رانندگی بالا برود.

عرفان از تهران

•طفره شهرداری منطقه 14: چرا شهرداری منطقه 14 از جمع آوری وانت بارهای حاشیه خیابان شکوفه، به ویژه مقابل کوچه خوشرو، طفره می رود؟

از ساکنان