آرشیو پنجشنبه ۳۰‌شهریور ۱۳۹۶، شماره ۴۹۲۸
ورزش
۱۸

قبل از 90

رضا مهاجری (سرمربی پدیده): بتازگی در جام حذفی با تراکتورسازی دیدار داشتیم و این موضوع می تواند به سود یکی از ما باشد، به هر حال الان هر دو تیم از یکدیگر شناخت خوبی دارند و باید دید کدام یک از ما بهتر از این شناخت استفاده می کند. البته بازی کردن مقابل هواداران پرشور تراکتورسازی کار سختی است و قطعا فشار زیادی روی تیم ایجاد می کند.

اکبر میثاقیان (سرمربی سیاه جامگان): همه بازی ها سخت است و هیچ فرقی بین تیم ها وجود ندارد. گسترش یک تیم خوب است و همه امکانات لازمه را در اختیار دارد. سرمربی گسترش فولاد هم مربی بادانشی است که چندسالی در ایران کار کرده و به خوبی از فوتبال ما شناخت دارد. ما بازی سختی داریم اما برای برد به میدان می رویم. چند هفته است که در آخرین دقایق برد را با مساوی عوض می کنیم و می خواهیم به این روند پایان دهیم.

ستار همدانی (مربی گسترش): بازی با سیاه جامگان بازی هافبک هاست و هر تیمی وسط زمین مالکیت توپ داشته باشد و ارتباط هافبک و مهاجمان را قطع کند برنده خواهد شد.

محرومان هفته هفتم لیگ برتر

کمیته مسابقات اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال را به این شرح اعلام کرد:

حامد لک از فولاد خوزستان/ مهدی مومنی از پیکان/ فرشاد محمدی مهر از پارس جنوبی / مگویل تکسیرا مربی ذوب آهن/ حمیدرضا جودکی نژاد مربی پارس جنوبی

سیدجلال در تهران ماند

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس درحالی دیروز با اتوبوس راهی اصفهان شدند که سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم که دوران نقاهت بعد از مصدومیت راسپری می کند همراه با سایر بازیکنان این تیم به این سفر نرفت و در تهران ماندگار شد. گفته می شد سیدجلال شرایط بازی مقابل سپاهان را دارد اما برانکو ترجیح داد ریسک نکند و او را برای دو بازی حساس با الهلال آماده کند.

نوراللهی بازی الهلال را از دست داد

درحالی که باشگاه پرسپولیس از مدت ها قبل به دنبال گرفتن مجوز بازی احمد نوراللهی بازیکن سرباز خود است و تاکید داشت سربازی او روز 29 شهریور تمام می شود، دیروز سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز نیروهای مسلح در گفت وگو با ورزش سه اعلام کرد که این اتفاق رخ نخواهد داد. سردار کمالی در این رابطه گفت: «سربازی نوراللهی هنوز تمام نشده و به همین دلیل مجوز این بازیکن هم هنوز صادر نشده است.»