آرشیو یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۰
ورزشی
۹

وزیر ورزش: به دنبال یک نتیجه تاریخی در المپیک توکیو هستیم

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه در ادوار گذشته بازی های المپیک موفقیت قابل توجهی در رشته های پایه نداشته ایم، گفت: به دنبال یک نتیجه تاریخی در المپیک توکیو هستیم

مسعود سلطانی فر در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در هنرستان ورزش آینده سازان اظهار داشت: امیدواریم نسل جدید ما مانند نسل انقلاب بتوانند حافظ دستاوردها و ارزش های بجا مانده از دفاع مقدس باشند. از این حماسه بزرگ در تاریخ جمهوری اسلامی نسل های آینده به عنوان یک دوره طلایی و پرافتخار یاد خواهند کرد.

فرزندان جمهوری اسلامی موفق شدند در یک جنگ نابرابر بعد از 8 سال درمقابل حدود 40 کشور دنیا از ذره ذره خاک خود دفاع کنند و در پایان دفاع مقدس حتی یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن نماند. سلطانی فر در بخشی از صحبت های خود با بیان اینکه متاسفانه در 16 دوره المپیک های مختلف در قبل و بعد از انقلاب هنوز به غیر از تک مدال دوومیدانی المپیک لندن در رشته های پایه موفقیت قابل توجهی نداشتیم، یادآور شد: ستاد بازی های المپیک و آسیایی را از چندین ماه قبل تشکیل دادیم و با برنامه ریزی دقیق و گسترده از امروز به 2020 نگاه می کنیم تا با تدارک و آمادگی کامل یک نتیجه تاریخی و قابل قبول بگیریم.