آرشیو دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۳۱
ایران ورزشی: منهای فوتبال
۱۰

ملوانان، چهره های برتر قایقرانی سکان شدند

مسابقات بین المللی قایقرانی باشگاه سکان به میزبانی دریاچه آزادی با حضور نمایندگان ایران، ارمنستان، عراق و افغانستان برگزار شد.

این مسابقات با رقابت های بانوان آغاز شد که در آن 18 تیم دراگون بوت در مسافت 500 متر به آب زدند. در رده حرفه ای تیم های سکان الف، ملوان بندر انزلی الف و مشعل دریا اول تا سوم شدند. در رده Senior A تیم های سکان الف، پارس مهر خلیج فارس و سکان ب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند. در بخش شرکت های این مسافت نیز به ترتیب شاتل، بابک تریدینگ و آرام صید مدال ها را به گردن آویختند. در مسافت 200 متر رده حرفه ای سکان الف مدال طلا را به گردن آویخت و پس از آن مشعل دریا و ملوان الف دوم و سوم شدند. ملوانان را در این رقابت ها سحر رمضانپور هدایت می کرد و یحیی رمضانپور سرپرست تیم بود.

اسامی ملوانان: سپیده رمضانپور، زهرا قسمتی، زهرا صفر پور، فاطمه صفرپور، ندا صابری، نگین صابری، زهرا ملاکاظمی، فاطمه یکتا، ایسا هدایتی، سوران شایسته پور، زهرا گلشن پی، زهرا حقیقی، فاطمه چاووش، فاطمه آقاجانی، سیده سادات میربشری، زهرا منصورپور، نسترن عبده معبودی، فاطمه معروف، الهه قربان زاده، شقایق نعیمی و سارا اصغری.