آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۰۴
صفحه آخر
۲۴
توئیت نامه

زیر سایه جنگ

# همه پرسی کردستان

وضعیت کردستان و برگزاری همه پرسی برای استقلال حالا به دغدغه جدی برای کاربران توئیتر تبدیل شده است. خیلی ها از وقوع جنگی تازه در این منطقه می ترسند و نسبت به آن ابراز نگرانی می کنند. خیلی ها هم درباره استقلال اقلیم کردستان و اینکه آیا باید این کار را کرد یا نه سوال هایی را مطرح می کنند و نظر خود را در این باره در قالب توئیت ارائه می دهند. به هر صورت کاربران این شبکه اجتماعی اخبار کردستان را به دقت رصد می کنند و ضمن رد و بدل کردن تازه ترین خبرها سعی دارند که تحلیل های خود را از اتفاقات این منطقه ارائه دهند.

# وضعیت کارگران

همچنان وضعیت کارگران هپکوی اراک به طور خاص و کارگران به طور عام، یکی از موضوعاتی است که در توئیت ها به چشم می خورد. اینکه تنها پنج نفر از نمایندگان مجلس طرح سوال از وزیر کار را پیگیری کرده اند خیلی از کاربرانی را که به فهرست امید رای داده اند عصبانی کرده است. عملکرد علی ربیعی وزیر کار هم بشدت مورد سوال واقع می شود و آدم ها از او می خواهند توضیحی درباره وضعیت ایجاد شده بدهد و فکری به حال این وضعیت بکند. این خواستی است که کارگران هم از وزیر کار دارند و معلوم نیست این سکوت وزیر تا کی ادامه خواهد داشت.

# محیط زیست

«خانم اون زباله هارو گره بزن بذار تو صندوق عقب، آخر هفته میریم شمال بریزیم تو ساحل.» محیط زیست هم که یکی از مضامین همیشگی توئیتر است. کاربری با نوشتن این توئیت، سعی کرده خاطرنشان کند که طی تعطیلات تابستان چه بلایی بر سر محیط زیست بخصوص سواحل شمالی می آوریم و چقدر نسبت به محیط زیست بی مسئولیت رفتار می کنیم.