آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۰۴
اجتماعی
۴

سلام ایران

تلفن تماس:88769075

تاخیر در پرداخت حقوق بازنشسته های کشوری: مخاطب محترمی در تماس با ما عنوان کردند که حقوق بازنشسته های کشوری همیشه 27 یا 28 هر ماه پرداخت می شد. الان چند ماه است با تاخیر یک هفته ای حقوق ما را پرداخت می کنند. ما همه مشکل داریم، هزار جور گرفتاری داریم. این برای ما خیلی رنج آور است. خیلی ممنون می شوم اگر اطلاع رسانی کنید.

بازسازی خطوط خط کشی خیابان ها: مخاطب محترمی گفتند از شورای شهر تقاضا داریم شهرداری تهران را ملزم کند نسبت به مرمت و بازسازی خطوط خط کشی خیابان ها و تقاطع ها در شهر تهران اقدام نماید، چون با از بین رفتن خطوط توقف در سر تقاطع ها عملا دوربین های راهنمایی و رانندگی به اشتباه خودروهای مردم را که به دلیل محو شدن خطوط وارد حریم تقاطع شده اند جریمه می کند و این اجحاف در حق و حقوق مردم و شهروندی است. لطفا اطلاع رسانی کنید چون این موضوع عمومی است.

مشکلات ناحیه 3 منطقه 18: آقای دلیری نیز چنین اظهار کردند که از محله ای در ناحیه 3 شهرداری منطقه 18 شهر تهران تماس می گیرم. متاسفانه به این محله رسیدگی نمی شود. چه از نظر خدماتی و چه از نظر ایجاد مزاحمت های فروشنده سیار که از ساعت 6 عصر آسایش ما را به هم زده اند. انبوه وانت بارهای میوه فروش و غیره در این محله هستند که تمام فضای خیابان و حتی پیاده رو را اشغال کرده اند. حتی مغازه دارها هم بیشتر وسایل خود را در پیاده رو و در کنار خیابان می گذارند که امکان عبور و مرور مردم و عابرین پیاده رو را مختل کرده اند و هر روز باعث درگیری مردم با هم می شوند. اگر یک مسئول یک روز بعداز ظهر به این منطقه بیاید و آنجا را از نزدیک مشاهده کند، می بیند که این محله مثل منطقه جنگی شده است. امنیت و آسایش نداریم. انواع و اقسام مزاحمت ها مثل میوه فروش، پلاستیک فروش، مکانیک و غیره در این منطقه هست. لطفا رسیدگی کنید.