آرشیو دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۵
حوادث - اخبار کشور
۱۱

رد رشوه 11/5 میلیون تومانی قاچاقچیان توسط ماموران پلیس پایتخت

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از رد رشوه 11 میلیون و 500 هزار تومانی توسط ماموران انتظامی پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب خبر داد.

به گزارش سایت پلیس، سرهنگ سید جعفر حسینی گفت: ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر، در پی اطلاع از فروش مواد مخدر توسط یکی از خرده فروشان مواد مخدر در اتوبان آزادگان، دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.

حسینی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته متهم دستگیر و در بازرسی از خودروی وی، 27 گرم مواد مخدر کشف شد، افزود: متهم برای رهایی از قانون هنگام دستگیری پیشنهاد رشوه به ماموران داده و توسط یکی از بستگان نزدیک وی، مبلغ 11 میلیون و 500 هزار تومان تحویل ماموران پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت می دهد.

وی با اشاره به هماهنگی ماموران پایگاه پنجم با سلسله مراتب فرماندهی، عنوان داشت: وجه مذکور صورتجلسه و به همراه مواد مکشوفه، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

رد رشوه 2/5 میلیونی پلیس تهران

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ همچنین با اشاره به پرونده دیگری که طی آن قاچاقچیان اقدام به پیشنهاد رشوه 2/5 میلیون تومانی کرده بودند، اظهار داشت: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر، فردی مشکوک به فروش مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی انجام شده از وی مقدار 90 گرم تریاک و 30 گرم شیره تریاک با لفافه و بسته بندی شده را کشف می کنند.

به گفته سرهنگ حسینی، متهم برای رهایی از قانون، هنگام دستگیری مبلغ دو میلیون و 500 هزار تومان به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد و برادر وی، این مبلغ را تحویل ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت می دهد.

وی با اشاره به هماهنگی ماموران پایگاه چهارم با سلسله مراتب فرماندهی، افزود: وجه مذکور صورتجلسه و به همراه مواد مکشوفه، متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.