آرشیو دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۳۵
اخبار کشور
۱۰

سرلشکر باقری: تقویت فعالیت های محتوایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضروری است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: زیرساخت تقویت فعالیت های محتوایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آماده است و در دوره مدیریت جدید این مجموعه به لحاظ محتوایی کارهای تازه تر و کامل تری انجام خواهد شد.

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حاشیه دومین جلسه هیئت امنای این موزه، در جمع خبرنگاران درخصوص تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: از جمله این تصمیمات تغییر مدیرعامل این مجموعه بود. مدیرعامل قبلی سردار خضرایی راد که از جانبازان و رزمندگان بسیار سخت کوش دفاع مقدس بود، بیش از 6 سال مسئولیت این مجموعه را بر عهده داشت و اقدامات بسیار مناسبی در دوران مدیریتی وی انجام شده است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه دکتر جعفری مدیر عامل جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارای سابقه فرهنگی قوی است، ادامه داد: طبیعتا تغییر در سطح مدیریتی می تواند، فکر، انرژی و راهکارهای جدیدی را به مجموعه اضافه کند.

رئیس هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس درخصوص سایر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه گفت: با تفاهم و همکاری با وزارتخانه های آموزش و پرورش و علوم و آموزش عالی تصمیم گیری شد که قشر جوان ما اعم از دانش آموزان و دانشجویان بیشتر با مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آشنا شوند و مقرر شد در این رابطه نیز تسهیلاتی فراهم شود، تا این عزیزان بتوانند بازدیدهای بهتری داشته باشند. همچنین امکاناتی فراهم خواهد شد تا کارکنان و افسران نیروهای مسلح، دانشجویان، بسیجیان کشور و طلاب حوزه های علمیه بتوانند بیشتر از این مجموعه استفاده کنند.

به گزارش مهر، وی با اشاره به ضرورت تقویت فعالیت های محتوایی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تصریح کرد: با توجه به اینکه در این رابطه زیرساخت تقویت فعالیت های محتوایی در این مجموعه آماده است، در دوره جدید به لحاظ محتوایی کارهای تازه تر و کامل تری انجام خواهد شد. 56 پروژه بزرگ با استفاده از پیشکسوتان دفاع مقدس و مجموعه اسنادی که از دفاع مقدس باقی مانده در حال تهیه است که در اختیار موزه قرار خواهد گرفت.